رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

پیشرفت در حوزه بهداشت در دولت یازدهم چشمگیر بوده است/همه ید واحده شویم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت :باید دست به دست هم دهیم تا استان خود را آباد کنیم ، همه ید واحده بشویم و با مدیران استان هماهنگ شویم تا مشکلات حل شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : دولت یازدهم کارهای باقی مانده در حوزه سلامت را با همکاری مجلس و با تخصیص اعتباراتی پیش برد تا بتواند حوزه سلامت را به نقطه مطلوب برساند که می توان به جرات گفت کاری بزرگ و انقلابی است  و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم بسیار چشمگیر بوده است.photo_2016-03-10_13-29-18

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , جعفرزاده یادآور شد:همه ما باید دست در دست هم بدهیم تا کشور را از نظر بهداشت و درمان با توجه به داشتن نیروی انسانی قوی و کارآمد به شاخص های جهانی برسانیم.

وی افزود: کشور وارد تعاملات خوب جهانی می شود و این فرجامی است که از برجام به همت دولت و با تدبیر مقام معظم رهبری بدست آمده است .

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تقدیر و تشکر کرد و گفت : حضور مردم بسیاری از مسایل و صحبت های گفته شده درباره این انتخابات را پاسخ داد و این تنها یک نمونه از قدرت و اقتدار مردم ایران است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اضافه کرد :  باید دست به دست هم دهیم تا استان خود را آباد کنیم ، همه ید واحده بشویم و با مدیران استان هماهنگ شویم تا مشکلات حل شود و ابتدا آنچه که به مردم قول داده ایم انجام دهیم چرا که شعار ما خادم بودن ملت است.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قدردانی از دکتر انوش برزیگر , دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.(گزارش تصویری)

tel final1

Share