در ادامه تغییرات در شهرداری رشت

خانه تکانی ثابت قدم در شهرداری رشت/ صدور ۲۹ حکم انتصاب در یک روز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در ادامه تغییرات در چارت سازمانی شهرداری رشت شاهد ادغام چندین سازمان با یکدیگر و همچنین ایجاد سازمان جدید هستیم.سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در آستانه سال جدید اقدام به خانه تکانی در شهرداری رشت کرده بطوریکه امروز شهردار رشت ۲۹ حکم انتصاب صادر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در ادامه تغییرات در چارت سازمانی شهرداری رشت شاهد ادغام چندین سازمان با یکدیگر و همچنین ایجاد سازمان جدید هستیم.سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در آستانه سال جدید اقدام به خانه تکانی در شهرداری رشت کرده بطوریکه امروز شهردار رشت ۲۹ حکم انتصاب صادر کرده است.
از مهمترین سازمان هایی که با یکدیگر اقدام شده اند می توان به سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان زیبا سازی شهرداری اشاره کرد.

در ادامه احکام انتصابی که امروز ثابت قدم صادر کرده به شرح زیر است:rasht-shahrd

جناب آقای مجتبی ماه پسند

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت امور مالی شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای  محمدباقر بشر دانش

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری  شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بسترهای لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای فرشیدجعفری

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای  شهری شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای مرتضی شریفی

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید

جناب آقای سعید بشری

با توجه به تخصص،   توانایی‌ها و تجارب ارزنده‌تان به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره اموال شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و با نوآوری، خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد مهدی عطر چیان

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای مهندس فرامرز جمشید‌پور

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

سرکار خانم سودابه صفا بخش

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای سید سجاد رضائی نسب

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت مطالعات فنی، عمرانی و ترافیک شهری شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای پیمان پارسای محمودی 

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت کنترل ترافیک شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است در پناه ایزد منان و  با پشتکار و نوآوری در راستای پیشبرد اهداف، خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و انجام ماموریت‌های سازمانی موفق و موید باشید.

سرکار خانم  هاجر خرم دل

با عنایت به درایت و تجارب ارزشمندتان موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «مشاور شهردار و جانشین معاونت مالی واقتصادی شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌های مادی، معنوی و ارائه سازوکارها  سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق منابع مالی پایدار از جمله مواردی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود. امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

سرکار خانم مریم تجددی

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد  شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

سرکار خانم طیبه بینا

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری و جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

سرکار صدیقه خانم ستاره‌شناس

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر سرمایه انسانی و جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای هومن روائی

با توجه به تعهد و تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معماری و شهر سازی  منطقه دو شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین تعهد و توانمندیهای خود ضمن بهره گیری از منابع و امکانات موجود بستر‌های لازم برای پویایی و توسعه نظام‌های اجرایی را فراهم آورده و با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای مسلم گنجی

 
با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است در پناه ایزد منان و  با پشتکار و نوآوری در راستای اهداف کلان شهرداری و ایجاد تحول هر چه بهتر  و انجام ماموریت‌های سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای آرش امیر لو

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت  و جانشین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بسترهای لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمدسازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای مهدی جهانگیر سامت

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بسترهای لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمدسازی ساختار سازمانی را در اولویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

سرکار خانم نرجس محجوب

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت شهرسازی و طرح‌های توسعه شهری شهرداری رشت و جانشین معاونت شهرسازی و معماری» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بسترهای لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمدسازی ساختار سازمانی را در اولویت قرار داده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای مهندس محمدعلی پیربازاریان

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی ضمن تشکر از زحمات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و کار‌شناس حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید

جناب آقای غلامرضا ذره بصیردوست

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی ضمن تشکر از زحمات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «کار‌شناس شهرسازی و معماری معاونت معماری و شهر سازی شهرداری رشت» منصوب      می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای محمدرضا مهاجر رشتی

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی ضمن تشکر از زحمات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «کار‌شناس فضای سبز منطقه دو  شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای محمود علیجان

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی و در راستای اجرای ضوابط ساختار سازمانی شهرداری‌های کشور به موجب این ابلاغ «مسئولیت تشکیل و راه اندازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات» به عهده شما واگذار می‌گردد. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان و همچنین بهره گیری از روش‌های علمی نوین نسبت به ایجاد ساختار سازمانی یکپارچه و منسجم با لحاظ نمودن موضوعات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام نموده و بسترهای لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها چابک سازی کارکنان را در الویت قرارداده و با  شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد محبتی

با عنایت به تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «مشاور اجرایی شهردار و سرپرست معاونت باز آفرینی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت» منصوب  می‌گردید. شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌های مادی، معنوی و ارائه سازوکارها  سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله مواردی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود. امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای سید حسین جمالی

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون اداری و مالی سازمان پسماند شهرداری» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

سرکار خانم متین عاشوری

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی و در راستای اجرای ضوابط ساختار سازمانی شهرداری‌های کشور به موجب این ابلاغ «مسئولیت تشکیل و راه اندازی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی» به عهده شما واگذار می‌گردد. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان و همچنین بهره گیری از روش‌های علمی نوین نسبت به ایجاد ساختار سازمانی یکپارچه و منسجم با لحاظ نمودن موضوعات مربوط به حوزه سرمایه گذاری اقدام نموده و بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها چابک سازی کارکنان را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای بابک پنجره ساز

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای محمدرضا علیزاده

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای ابراهیم شجاعی

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی‌های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

tel final1

Share