رئیس مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به برخی شیطنت ها

جعفرزاده:یک اصولگرای اصلاح طلب ولایت مدار هستم/از حمایت طیف های شناسنامه دار استقبال می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:من یک اصول گرای اصلاح طلب ولایت مدار هستم و با این هویت وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم شده ام .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با کاسپین در واکنش به این سوال که چرا نام شما در لیست اصلاح طلبان قرار دارد، اظهار کرد: هر طیفی که شناسنامه دار و تابع قانون اساسی باشد و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت داسته باشد و بخواهد من را حمایت کند، منعی برایش قایل نیستم .

jafarzade_5778وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: من یک اصول گرای اصلاح طلب ولایت مدار هستم و با این هویت وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم شده ام .

نماینده مردم رشت در مجلس در خاتمه اظهار کرد: خیلی از افرادی که در حوزه اصلاح طلبان فعال هستند آدم های عاقلی هستند و شخصیت آن ها درست است و از آنها شناخت و اشنایی دارم.

به گزارش دیارمیرزا این جمله جعفرزاده برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان استان کرمان بوده که ایشان فرموده بودند:«بنده دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم بندی را غلط می دانم. نقطه ی مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست. نقطه ی مقابل اصولگرا، آدم بی اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛ آدم هرهری مذهب است. یک روز منافع او یا فضای عمومی ایجاب می کند که بشدت ضد سرمایه گذاری و سرمایه داری حرکت کند، یک روز هم منافع اش یا فضا ایجاب می کند که طرفدار سرسخت سرمایه داری شود؛ حتّی به شکل وابسته و نابابش! نقطه ی مقابل اصلاح طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصولگرای اصلاح طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش ها به صورت روزبه روز و نوبه نو.»

tel final1

Share