منتخب مردم رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

جعفرزاده:بر خود می بالم و افتخار می کنم خادم مردم قدرشناسی چون شما هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: اکنون که موفق به کسب مجدد اعتماد شما مردم شریف و قدرشناس شده ام، بر خود می بالم و افتخار می کنم خادم مردم قدرشناسی چون شما هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی منتخب مردم رشت ،در پی خلق حماسه با شکوه ملت ایران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و حضور گسترده مردم شریف استان گیلان در پای صندوقهای رأی  از حضور حماسی مردم استان و مجریان برگزاری این انتخابات  تقدیر کرد.

jafarzadee-1-300x180متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و فهیم شهرستان رشت
سلام و درود بی پایان به مردم همیشه در صحنه که در راستای تحقق همدلی و هم زبانی دولت و ملت، مدبرانه و با امید، استوارتر از قبل در پای صندوق های رای حاضر شده و با لبیک به مقام عظمای ولایت، با حضور حداکثری خود و خلق حماسه ای دیگر در جهت اثبات جلوه‌های مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند..
ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و با احترام وقدردانی از سایر نامزدهای محترم، اکنون که موفق به کسب مجدد اعتماد شما مردم شریف و قدرشناس شده ام، بر خود می بالم و افتخار می کنم خادم مردم قدرشناسی چون شما هستم.
رجاء واثق دارم که با استعانت از خدای بزرگ و با عنایت به موقعیت به وجود آمده در پسا برجام،برمشکلات و تنگناهای اقتصادی،معیشتی و اجتماعی موجود پیروز خواهیم شد.
بر خود لازم می‌دانم که از تمامی مردم ،از هر قشر و از هر گروه و با هر تفکر، به عنوان ولی نعمتان خود، همچنین از تلاشهای اعضای محترم شورای نگهبان، استانداری گیلان، فرمانداری‌ رشت و تمامی‌مسئولان محترمی‌که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تامین نموده و زمینه ساز حضور حداکثری مردم گردیدند صمیمانه سپاسگزاری نمایم .
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

گفتنی است غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با کسب بیش از ۹۰ هزار رای مردم شهرستان رشت بار دیگر به مجلس راه یافت.

tel final1

Share