فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران

تونل‌ها و سیلوهای سپاه گسترش یافته‌اند/هرگونه حماقتی از سوی دشمنان ما انجام شود پاسخ آنها را با قاطعیت خواهیم داد/شمنی دشمنان خود را جدی گرفته‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران از گسترش تونل‌ها و سیلوهای سپاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران از گسترش تونل‌ها و سیلوهای سپاه خبر داد.

۱۴۵۷۵۰۴۶۹۴۶۹۴_amlash_-7سردار حاجی‌زاده در حاشیه رزمایش اقتدار ولایت در جمع خبرنگاران به بیان اهداف برگزاری این رزمایش پرداخت و اظهار کرد: رزمایش اقتدار ولایت به منظور ارتقاء آمادگی و توان یگان‌ها و پایگاه‌های موشکی سپاه در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از یک هفته پیش کار خود را آغاز کرد، به موشک‌های بالستیک شلیک‌شده در صبح امروز اشاره و اظهار کرد: شلیکی که امروز مشاهده کردیم از ارتفاعات البرز انجام شد و هدف مورد نظر را در فاصله ۱۴۰۰ کیلومتری از نقطه پرتاب و در سواحل مکران مورد هدف قرار داد.

حاجی‌زاده اظهار کرد: این موشک‌ها دارای برد ۲۰۰۰ کیلومتر هستند که امروز اهداف خود را در فاصله ۱۴۰۰ کیلومتری مورد شلیک قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اجزای این موشک‌ها همچنین سکوی پرتاب آنها کاملا ایرانی بوده است، اظهار کرد: این موشک محصول توانمندی‌ها و فعالیت‌های جوانان نسل ۳ انقلاب و محصول فشار و تحریم دشمن است. هرچه دشمنان فشار را بیشتر کنند، سپاه و نیروهای ارتشی و انقلابی نیز تلاش و حرکت مضاعفی خواهند داشت.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به ماهیت دشمنی دشمنان علیه ایران گفت: دشمنان ما بعد از برجام امنیت ملت ایران را مورد هدف قرار داده‌اند و تحریم‌ها نیز در واقع در جهت تضعیف امنیت ملت شریف ایران اعمال شد. اما همانگونه که طی ۳۷ سال گذشته شاهد بودیم نیروهای مسلح و پاسداران ما امنیت کشور را تامین کرده‌اند، امروز نیز شاهد تامین امنیت از سوی این نیروها خواهیم بود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران همچنین در مورد تهدیدات دشمنان علیه کشور اظهار کرد: به دلیل اینکه ما دشمنی دشمنان خود را جدی گرفته‌ایم، توانمندی‌هایمان را در نقاط امن جای‌گذاری کرده‌ایم تا در امان باشند و همه چیز را براساس شرایط جنگی واقعی ارزیابی کرده‌ایم.

حاجی‌زاده همچنین با اشاره به طراحی ۲۰۰۰ هزار کیلومتری برد موشک‌ها گفت: علت اینکه موشک‌ها را با این برد طراحی کرده‌ایم این است که بتوانیم دشمنان دورمان یعنی رژیم صهیونیستی را در فاصله امنی مورد هدف قرار دهیم و چنانچه شرارتی از آنها سر بزند در هر نقطه‌ای از سراسر کشور آنها را مورد هدف خود قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تونل‌ها و سیلوهای ما در سراسر کشور گسترش یافته‌اند و در صورتی که هرگونه حماقتی از سوی دشمنان ما انجام شود پاسخ آنها را با قاطعیت خواهیم داد.

tel final1

Share