با حضور ثابت قدم

افتتاح ساختمان اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت/ از هر اقدامی که بتواند در بهبود سرعت و کیفیت خدمات‌دهی کمک کند استفاده می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ساختمان اداری سازمان جدید مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر که با توجه به چارت جدید سازمانی شهرداری رشت از تلفیق سه سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و پایانه‌ها تشکیل شده است با حضور سیدمحمدعلی ثابت‌قدم، شهردار رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت ،ساختمان اداری سازمان جدید مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر که با توجه به چارت جدید سازمانی شهرداری رشت از تلفیق سه سازمان تاکسی۰۲۱۶۷رانی و اتوبوس‌رانی و پایانه‌ها تشکیل شده است با حضور سیدمحمدعلی ثابت‌قدم، شهردار رشت افتتاح شد.

در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، ثابت‌قدم ضمن تقدیر از زحمات کارکنان سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و پایانه گفت: با توجه به آگاهی نسبت به تغییرات در حوزه‌های مختلف ساختار شهرداری از ماه‌های گذشته زیرساخت‌های راه‌اندازی چنین مکانی مدنظر قرار داشت.

او همچنین گفت: امیدواریم این سازمان به عنوان اولین بهره‌بردار از ساختار جدید با تغییرات زیادی که از لحاظ ساختاری و از لحاظ فضایی داشته است بتواند به نحو احسنت خدمات خود را به قشر مورد نظر، مشخصاً رانندگان تاکسی و اتوبوس، شهروندان محترم و فضاهای پایانه‌ای ارائه دهد.

شهردار رشت همچنین به فضاهای دیگر‌ از جمله مدیریت جایگاه‌های سوخت و مراکز معاینه فنی اشاره کرد که در آینده به تدریج به وظایف سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر اضافه خواهند شد.۰۲۱۶۸

ثابت‌قدم تصریح کرد: با توجه به ماهیت عمل‌گرایانه سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر و خدمات آن که به طور مستقیم با شهروندان مرتبط است باید سرعت و کیفیت مد نظر این سازمان قرار گیرد. به همین لحاظ جهت افزایش سرعت و کیفیت، آی‌تی‌بیس کردن سازمان مذکور اصل اول بوده است.

شهردار رشت گفت: ارائه خدمات با سرعت و کیفیت مطلوب نیازمند کمک به هوشمندسازی سازمان و شهر است و بستر آی‌تی و شبکه مجازی و عدم انجام امورات به روش چهره به چهره اصلی‌ترین روشی است که برای این امر انتخاب می‌شود.

او همچنین گفت: از هر اقدامی که بتواند در بهبود سرعت و کیفیت خدمات‌دهی کمک کند استفاده خواهد شد.

شهردار رشت اظهار امیدواری کرد: تغییرات در تاکسیرانی و افزایش در ناوگان اتوبوس‌رانی به روند کیفی و کمی حمل‌ و نقل عمومی کمک کند و مقوله قطار شهری که با توجه به مصوبات انجام شده جزو وظایف شهرداری قرار گرفته است بتواند به توزیع وظایف حمل‌ و نقل عمومی کمک کرده و شاهد کاهش حمل‌ و نقل شخصی در سطح شهر باشیم.

او زمان بهره‌برداری از مرکز بی‌سیم را نیز ۳ الی ۴ ماه ابتدایی سال آتی عنوان کرد.

همچنین مرتضی شریفی، سرپرست سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن تبریک سال نو، سال ۹۴ را سال بسیار پرمشغله‌ای برای سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی عنوان کرد.

شریفی افزود: تا اوایل فروردین‌ماه سال ۹۵ برون‌سپاری کلیه‌ی فعالیت‌های سازمان در غالب یک نرم‌افزار جامع که هم‌اکنون در فاز آزمایشی است به طور کامل عملیاتی خواهد شد و کاربران جامعه هدف این سازمان قادر خواهند بود از کلیه خدمات مربوطه در هر مکانی که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است استفاده کنند.

او اظهار امیدواری کرد که این سازمان در سال ۹۵ نیز با هدایت‌های مفید شهردار رشت در مسیر درست گام برداشته و به هدف‌های مورد نظر دست پیدا کند.

۰۲۱۶۹ ۰۲۱۷۰ ۰۲۱۷۱

tel final1

Share