پورشعبان در گفتگو با دیارمیرزا اقدامات شهرداری را تشریح کرد

از عروسک ۵ متر تا کوچه چتری; شهرداری انزلی با این اقدامات به استقبال نوروز رفت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار انزلی گفت:برای اولین بار عروسکی غول پیکر به ارتفاع ۵ متر در انزلی بر پا خواهیم کرد ، ۷ نماد حاجی فیروز ، ۱۴ نماد هفت سین ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ۳ نقطه شهر با همت بخش خصوصی ، استخر های کوچک ماهی ، اکواریوم ، نمایشگاه عکس ، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای مجاور محیط میهمانپذیرها و برگزاری ۲۱ کارگاه صنایع دستی را در ایام نوروز در دستور کار قرار داده ایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا پورشعبان شهردار بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص برنامه های نوروزی شهرداری انزلی اظهار کرد: همچون سال های گذشته شهرداری با برنامه متنوعی به پیشواز سال نو رفته و همکاران بنده در گروه فرهنگی و زیباسازی بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی ، هنری و ساخت المان مختلف نوروزی برای سال جدید آماده به کار کرده اند.
photo_2016-03-17_19-52-59وی افزود: برای اولین بار عروسکی غول پیکر به ارتفاع ۵ متر در انزلی بر پا خواهیم کرد ، ۷ نماد حاجی فیروز ، ۱۴ نماد هفت سین ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ۳ نقطه شهر با همت بخش خصوصی ، استخر های کوچک ماهی ، اکواریوم ، نمایشگاه عکس ، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای مجاور محیط میهمانپذیرها و برگزاری ۲۱ کارگاه صنایع دستی را در ایام نوروز در دستور کار قرار داده ایم.
شهردار انزلی در مورد هزینه های این برنامه ها عنوان کرد: به دلیل استفاده از هنرمندان شهر انزلی همه ی این پروژه ها با حداقل هزینه ها در حال انجام است و تا به امروز ۲۰۰ میلبیون تومان برای نمادهای نوروزی بودجه گذاشته شده ولی برخی پروژه ها و هزینه ها ادامه دار بوده و هنوز به پایان نرسیده است که در صورت پایان پروژه ها بنده هزینه های کامل را در اختیار دیارمیرزا قرار خواهم داد.
وی در خصوص اجرای پروژه «کوچه چتری» و جمع آوری آن طی ۱۲ ساعت خاطرنشان کرد: برای پروژه «چتر» یک مشکل فنی پیش آمده که سریعا رفع خواهد شد.

پورشعبان با اشاره به اجرای طرح پیاده رو سازی گفت:شهرداری فرهنگ پیاده روی و پیاده مداری را در مرکز شهر آغاز کرده و تا بامداد امروز برخی از آنها را به اتمام رساندیم و ظرف ۴۸ ساعت بدون استراحت سعی بر تمیز کردن و شست و شوی کامل تمامی نقاط خواهیم پرداخت.
وی با اشاره به انتقاد برخی مسئولین در راستای عدم اجرای اصولی پل «ولایت دو» تصریح کرد: باید برخی دوستان در اظهارات دقت لازم را داشته باشند زیرا این پروژه برای وزارت راه شهرسازی است و همان گروهی که در ساخت پل ولایت یک فعالیت داشته در این پروژه حضور داشتند.

شهردار انزلی با بیان اینکه از لحاظ فنی در مورد این پروژه اظهار نظر نمی کند اظهار کرد: بنده اظهار نظر نمی کنم زیرا تخصص آن را ندارم اما این را می دانم که مشاوران و طراحان مسکن و شهرسازی بسیار زبده و با تجربه هستند .
شهردار بندرانزلی افزود: در پروژه پل «ولایت دو» فقط آزادسازی حرائم بر عهده ی شهرداری بوده که بیش از ۸ میلیارد تومان تا پکنون هزینه شده است .

پورشعبان در پایان ، سال نو را به همه ی مردم انزلی تبریک گفته و آرزوی سلامتی برای همه ی مردم ایران در سال ۹۵ را خواستار شد.


tel final1

Share