سخنان آتشین حجت الاسلام افتخاری در جمع مردم

از آرای پاک و بی منت مردم پاسداری می کنم/نگذارید لب به سخن باز کنم/اگر پا را از گلیم خود درازتر کنید با دستان همین مردم شما را سرجایتان خواهم نشاند+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام افتخاری یادآور شد:من همینجا و در میان مردم اعلام می کنم اگر پا را از گلیم خود درازتر کنید با دستان همین مردم شما را سرجایتان خواهم نشاند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری منتخب مردم فومن و شفت در انتخابات مجلس دهم با جمعی از مردم روستاهای  شیخ محله , کمسار و مژده شهرستان شفت
دیدار کرد.

photo_2016-03-12_18-07-59حجت الاسلام افتخاری در این دیدارها با بیان اینکه از آرای پاک و بی ریا و بی منت مردم پاسداری می کنم افزود: اجازه نخواهم داد کسی به آرای مردم بی احترامی و بی حرمتی کند.

منتخب مردم فومن و شفت در ادامه افزود:البته بعضی ها دنبال رای نبوده و نگران رای طرفداران خود نیستند ، بلکه نگران قدرت و پست و مقامند. البته آن هم مقام شبهه ناک.

وی در ادامه اظهار داشت:نگذارید من لب به سخن باز کنم و بگویم برای بستگان و نزدیکانتان چه امتیازهایی دریافت کرده اید. شما نگران اینها هستید.

حجت الاسلام افتخاری یادآور شد:من همینجا و در میان مردم اعلام می کنم اگر پا را از گلیم خود درازتر کنید با دستان همین مردم شما را سرجایتان خواهم نشاند.

وی تصریح کرد:اگر واقعا مردم برای شما مهم اند، به آرای مردم احترام بگذارید و به جای وعده های توخالی و شایعه پراکنی از مردم بخاطر این حضور بی سابقه و قهرمانانه تقدیر و تشکر کنید.

گفتنی است منتخب مردم فومن و شفت در جمع مردم روستای چوبر , ویسرود و همچنین امام زاده ابراهیم نیز حضور پیدا کرد.


tel final1

Share