نماینده مردم فومن و شفت در مجلس

وامدار هیچ سایت و روزنامه ای نیستم/کار خبرنگاری باید از تفنن خارج شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،افتخاری با بیان اینکه با ورود به مجلس همیشه وامدار سوگند یادکرده خود هستم گفت: تمام هم و غم من دفاع از سیاست های دولت است و وامدار هیچ سایت و روزنامه ای نیستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی افتخاری در جمع اصحاب رسانه شهرستان شفت ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران دلسوزان جامعه هستند و باید با همدلی و هم زبانی با مسئولان مشکلات را برطرف کنند.

eftekhario_2016-06-10_21-12-38نماینده فومن و شفت در مجلس به چالش‎های پیش روی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران ایران نباید رفتاری کورکورانه و تقلیدی از خبرنگاران غربی داشته باشند.

 وی با تاکید بر حساسیت کار خبرنگاری اظهار کرد: کار خبرنگاری از تفنن باید خارج شود، زیرا کار حساسی است و برای پویایی جامعه نیاز است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: اگر خدای نکرده حساسیت در این کار زیاد نباشد ممکن است حقوق اقشار جامعه ضایع خواهد شد.

افتخاری با تاکید بر اینکه شعار او توسعه است متذکر شد: نوع نگاه و فرهنگ توسعه در جامعه باید روز به روز افزایش یابد.

وی افزود: طبق فرمایش امام خمینی باید طوری در جامعه زندگی کنید تا وقتی مردم شما را می بینند یاد رسول خدا بیفتند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه پس از ورود به مجلس همیشه پایبند به سوگندی که یادکرده است خواهد بود, یادآور شد: تمام هم و غم من دفاع از سیاست های دولت ونظام است و وامدار هیچ سایت و روزنامه ای نیستم.

وی «شهامت» را یکی از وظایف خبرنگاران دانست و بر ضرورت وجود کانون خبرنگاران در شفت تاکید کرد.

حجت الاسلام افتخاری در پایان با اشاره به اینکه از شایستگان در امور اجرایی استفاده خواهیم کرد، گفت: قوم گرایی در بین مردم فومن و شفت یک آسیب اجتماعی است.

tel final1

Share