به همت کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت

دومین همایش تجلیل از نارنجی پوشان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه به همت کار گروه اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت ، دومین همایش تجلیل از نارنجی پوشان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  ، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه  به همت کار گروه اقشار آسیب پذیر  شورای اسلامی شهر رشت ، دومین همایش تجلیل از نارنجی پوشان برگزار می شود .

pakbanشیرزاد ، رییس کار گروه حمایت از اقشار آسیب پذیر در این خصوص تصریح کرد : به منظور تقدیر و تشکر از پاکبانان پر تلاش و سفیران پاکیزگی که در راستای حفظ سلامت شهر و شهروندان تلاش می کنند ، به پاس قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش دومین همایش تجلیل از زحمات آنان ،  به همت کار گروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت برگزار می شود .

رییس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد : در این همایش از ۱۵ پاکبان نمونه ، ۳ خانواده پاکبان فوت شده ، ۱ پاکبان بازنشسته ، ۱ پاکبان آسیب دیده در حین کار ، سید مرتضی موسوی و برگزیدگان مسابقات قرآنی و  ورزشی پاکبانان تجلیل می شود .

tel final1

Share