تقدیم «تو را در حضور همه دوست دارم» به وزیر بهداشت+عکس

یدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چهارشنبه عصر، خانم مریم حیدرزاده را دیدم. پیش تر شعرهایش را خوانده بودم. دختری باهوش، خلاق و بسیار با احساس که مهربانی، انگیزه و امید به آینده در کلامش موج می زند.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا ،سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چهارشنبه عصر، خانم مریم حیدرزاده را دیدم. پیش تر شعرهایش را خوانده بودم. دختری باهوش، خلاق و بسیار با احساس که مهربانی، انگیزه و امید به آینده در کلامش موج می زند.

پس از سالها برای مشاوره درمان چشمانش آمده بود … در عین حال که سالهاست با چشم دل و چه زیبا به زندگی نگاه می کند؛ می خواست دیدگانش نیز به روی این دنیا باز شود. موضوعی که امیدوارم روزی بسیار نزدیک، با پیشرفت علم برای او و همه روشن دلان عزیز محقق شود.

اگر چه؛ متاسفانه دنیای ما در کنار همه زیبایی هایش، زشتی هایی نیز دارد که گاه ندیدن شان آرزوست.

با هم سخن گفتیم. گفت که چند سالی است علاوه بر سرودن شعر، نقاشی هم می کند. برای مریم حیدر زاده شاعر خوش ذوق کشور و تمام روشن دلان با استعدادی که ندیدن چشمانشان هرگز مانع اثرگذاری وجودشان نیست، آرزوی بهروزی و موفقیت می کنم.

مهربانی‌اش چون طبابطش ستودنی و به یاد ماندنی ست

همچنین مریم حیدرزاده پس از دیدار با وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرامش نوشت: وزارت، هیچ مغایرتی با طبابت ندارد. می‌توان در عین وزیر بودن، سفیر روشنایی بود و به دور دست‌ترین نقاط کشور، نور سوغات برد.

در عصری گرم و دلنشین افتخار این را داشتم که جدیدترین اثر منتشر شده‌ام با نام(تو را در حضور همه دوست دارم) را با ارادت و احترام به دکتر قاضی‌زاده‌ هاشمی، وزیر مهربان و دانای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیم کنم.

مهربانی‌اش چون طبابطش ستودنی و به یاد ماندنی ست. سپاس از مهر بی پایانشان نامشان مانا و دستان معجزه گرشان هم چنان پیام آور نور.

۴۰۹۹۷۷۳_۴۸۲ ۴۰۹۹۷۷۴_۳۱۷ hash6Untitled
tel final1

Share