سخنگوی شورای شهر لاهیجان خبرداد

افتتاح باغ نارنج لاهیجان در دهه فجر/بیشتر درآمدهای شهرداری به صورت خودگردان تأمین می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان از افتتاح باغ نارنج این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.وی با اشاره به اینکه شهرداری لاهیجان در اجرای پروژه‌ها از اعتبارات اندک دولتی بهره‌مند است، تصریح کرد: بیشتر درآمدهای شهرداری لاهیجان به صورت خودگردان تأمین می‌شود.

لاهیجان و سیاهکل (۲۵)mehrabanبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان از افتتاح باغ نارنج این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

ابراهیم مهربان ظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اظهار کرد: دهه فجر امسال باغ نارنج لاهیجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی مساحت باغ مذکور را ۱۷ هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: باغ نارنج لاهیجان با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان شهید رجایی و پیست دوچرخه سواری عاقلیه و پل رزمندگان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر ذکر کد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری لاهیجان در اجرای پروژه‌ها از اعتبارات اندک دولتی بهره‌مند است، تصریح کرد: بیشتر درآمدهای شهرداری لاهیجان به صورت خودگردان تأمین می‌شود.

مهربان رسیدن به درآمد پایدار برای شهرداری را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: با درآمد پایدار بسیاری از موضوعات و مشکلات شهری برطرف می‌شود.

وی تبدیل منابع فعلی شهرداری به منابع پایدار و کاهش وابستگی درآمد شهرداری به ساخت و ساز و فروش تراکم را از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان بیان کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان افتتاح طرح‌های دهه فجر را حاصل تلاش و تعامل شورا و شهردار و پرسنل خدوم این نهاد دانست.

tel final1

Share