کشاورزان برای شخم زمستانه برنامه ریزی کنند

شجاعی با توجه به معضلات موجود گفت: درخواست ما از کشاورزان این است که برای شخم زمستانه بمانند دوسال گذشته اقدام و برنامه ریزی کنند تا در زمان تابستان هنگامی که دچار بحران کم آبی می شویم خسارتی متوجه ما نباشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علاء الدین شجاعی مدیر امور آب ناحیه غرب شامل شهرستان های بندرانزلی ، رضوان شهر و ماسال در ابتدا در خصوص تامین آب های زراعی روستاهای محدوده عنوان کرد : دوسال گذشته هر چند مشکلات کم آبی داشتیم اما سعی می کنیم با کمترین تنش و با بهره گیری از امکانات موجود امسال آب زراعی را تامین کنیم.
وی با توجه به معضلات موجود گفت: درخواست ما از کشاورزان این است که برای شخم زمستانه بمانند دوسال گذشته اقدام و برنامه ریزی کنند تا در زمان تابستان هنگامی که دچار بحران کم آبی می شویم خسارتی متوجه ما نباشد.
شجاعی از ارتقای سیستم پمپ های آبرسانی خبر داد و اظهار داشت : برای آبرسانی بهتر به دو روستا ایستگاه های آنها را تقویت می کنیم و اگر امکان آن باشد دو ایستگاه دیگر را از دیزلی به برقی تبدیل کنیم.
این مسئول افزود: نسبت به سال گذشته بارش ها نشان می دهد که وضعیت بهتر است ولی مواردی که برای ما مهم است بارش های به هنگام است زیرا نمی توانیم بارش ها را ذخیره کنیم و فقط مقداری به سفره های زیرزمینی وارد می شود.

گفتنی است بازدید از پارک جنگلی روستای اشپلا از دیگر برنامه های بخشدار مرکزی انزلی و سایر مسئولان بود.

DSC_0520 c2cd2b77-1982-48e7-ba8b-41e65573ab26
tel final1

Share