فرماندار فومن در نشست ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر:

ملت ایران متحد هستند/ راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوهتر از گذشته برگزار شود/وحدت و همدلی مردم در ۸ و ۹ دی یک رخداد تاریخی را رقم زد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم در ۸ و ۹ دی یک رخداد تاریخی را رقم زد ,افزود :امروز با وجود احزاب مختلف سیاسی ملت با هم متحد هستند و ایستاده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میر شمس مومنی زاده فرماندار فومن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ ما هستند گفت:این اصل باید در رفتار ,گفتار و  حرکتهای ما نشان داده شود.

photo_2015-12-29_16-29-10  مومنی زاده جامعه را متشکل از جریانات و فکرهای سیاسی فکرهای مختلف خواند و افزود:وجود احزاب و گروههای نشان می دهد که جامعه سالم و زنده و با نشاط است.
وی افزود: علیرغم وجود احزاب و گروههای سیاسی و تفکرهای مختلف ولی  مردم ما اکر حس کنند که خطری نظام را تهدید میکند باهم متحد شده و در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم در ۸ و ۹ دی یک رخداد تاریخی را رقم زد ,افزود :امروز  با وجود احزاب مختلف سیاسی ملت با هم متحد هستند و ایستاده اند.

وی دهه فجر را بزرگترین رخداد تاریخی خواند و گفت: همراهی ملت با امام راحل رژیم پهلوی را ساقط و یک نظام دینی را ایجاد کرد

مومن زاده با بیان اینکه باید ارزشهای نظام و انقلاب و راهبردهای مقام معظم رهبری در این ایام پاس داشته شود, ادآور شد::باید پروژه های دهه فجر با هماهنگی کمیته ها اجرایی شود.

وی خواستار برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه شد و حضور در راهپیمایی روز ۲۲بهمن را به علت نزدیکی به آستانه انتخابات و شرایط سیاسی کشور مهم ارزیابی کرد و افزود:به مناسبت این رویداد مهم باید راهپیمایی باشکوهتر از گذشته برگزار تا این برجستگی برای دشمن به وضوح دیده و رویت  و حضور مردم محبوبیت و مقبولیت نظام را نشان می دهد.

نماینده عالی دولت در فومن تاکید کرد: در جشن انقلاب باید در انتخاب سخنرانان دقت شود و به حساسیت زمان انتخابات توجه کرد.
وی بستر سازی برای حضور مردم را در جشن انقلاب را ضروری و مهم خواند و تاکیدکرد:اگر مردم حضور نداشته باشد برنامه و فلسفه وجودی ما زیر سوال می رود .

مومنی زاده  افزود:برگزاری برنامه های زیاد در شرایطی که شادابی , نشاط و اهداف پیروزی انقلاب در آن تبیین نشود و بدون حضور مردم برگزار شود بی فایده است.

tel final1

Share