فرماندار آستانه اشرفیه

معرفی دو مدیر اجرایی آستانه به دستگاه قضا به دلیلی همراهی کاندیدا در زمان نام‌نویسی/هیئت اجرایی دنیای خود را به آخرت نخواهند فروخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیلیان با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات در هر سطحی نباید جهت‌گیری انتخاباتی به کاندیدای خاصی داشته باشند گفت: هیئت اجرایی به‌عنوان معتمدین تمامی موارد را رصد کرده و هرگز دنیای خود را به آخرت نخواهند فروخت و تحت عنوان سربازان ولایت عمل خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازآستان‌خبر , حسین اسماعیلیان پیش از ظهر امروز در نشست پیش‌بینی و پیشگیری از جرائم احتمالی انتخاباتی در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه‌اشرفیه با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی داوطلبین ثبت‌نامی نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس بیان کرد: ۲۵ داوطلب برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه آستانه‌اشرفیه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۰ داوطلب با حضور در فرمانداری آستانه‌اشرفیه و تعداد ۵ داوطلب در وزارت کشور نام‌نویسی کردند.

esmaei656فرماندار آستانه‌اشرفیه به نام‌نویسی یک داوطلب زن برای ثبت‌نام در انتخابات پیشروی مجلس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: جوان‌ترین داوطلب نام‌نویسی کرده در حوزه آستانه‌اشرفیه ۳۰ سال و بالاترین سن داوطلب ثبت نامی با ۶۰ سال در سامانه ثبت نامی داوطلبین انتخاباتی آستانه‌اشرفیه به ثبت رسیده است.

اسماعیلیان افزود: ۱۰ داوطلب در ادوار گذشته انتخابات نام‌نویسی کردند که از این تعداد پنج داوطلب سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی را دارند.

وی بابیان اینکه فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس از ۲۸ آذر آغاز می‌شود اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی ۱۰ روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت و پس‌ازآن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا ۵ اسفند ادامه خواهد یافت.

وی بابیان اینکه طبق قانون مجریان انتخابات له یا علیه کسی حق فعالیت ندارند اظهار داشت: طبق قانون تخلفات صورت گرفته در هر سطحی به مراجع قضایی اطلاع داده می‌شود کما اینکه تخلف دو مدیر اداره در همراهی کاندیدای موردنظر خلاف قانون و در مقابل یا تشکیل پرونده موارد به دستگاه قضا اعلام می‌شود.

اسماعیلیان با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات در هر سطحی نباید جهت‌گیری انتخاباتی به کاندیدای خاصی داشته باشند گفت: هیئت اجرایی به‌عنوان معتمدین تمامی موارد را رصد کرده و هرگز دنیای خود را به آخرت نخواهند فروخت و تحت عنوان سربازان ولایت عمل خواهند کرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه هیئت‌های اجرایی در راستای تعهدات دینی و ملی خود فعالیت می‌کنند افزود: برگزاری پرشور انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است که این مشت در برگزاری هر دوره انتخابات محکم‌تر به سمت دشمن روانه می‌شود.

وی به نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: به اذعان دانشمندان اجتماعی، اسلام و تشیع دین و مذهب اصلی قرن ۲۱ است و امروز در حالی شاهد مبارزه سید حسن نصرالله آن‌هم در دل دشمن هستیم که وی در اوایل انقلاب به‌عنوان یک بسیجی روح‌الله در مقابل دشمنان نقش‌آفرینی می‌کرد.

ایماعیلیان در پایان با تأکید بر اینکه مسجد به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه مردمی در انقلاب اسلامی به شمار می‌رود بیان کرد: اگر هریک از مساجد ما فاقد امکانات لازم جهت شعب اخذ رأی باشند به جهت بهره‌مندی از امکانات از مدارس برای شعبه‌های اخذ رأی استفاده می‌شود.

tel final1

Share