خلیل بهروزی فر،داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت

ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم/ شرایط موجود فومن و شفت توان ایجاد جذابیت گردشگری را ندارد/برای ایجاد اشتغال باید راه و خشت جدیدی را بنا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،خلیل بهروزی فر ، با تبریک هفته وحدت و ولادت پیغمبر اسلام اظهار کرد: عرصه انتخابات عرصه ورود کسانی می باشد که می توانند به مردم خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از کاسپین ،خلیل بهروزی فر ، با تبریک هفته وحدت و ولادت پیغمبر اسلام اظهار کرد: عرصه انتخابات عرصه ورود کسانی می باشد که می توانند به مردم خدمت کنند.

photo_2015-12-25_12-33-22وی با بیان اینکه کاندیداها محترم هستند و باید به آنها احترام گذاشت گفت: پس از تایید شورای محترم نگهبان انتخابات با مردم است.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت  با تاکید بر اینکه کسانی که برای مجلس صلاحیتشان احراز نمیشود به معنای این نیست که جای دیگر نمی توانند خدمت کنند، خاطرنشان کرد: استان گیلان، خصوصا شهرستان های فومن و شفت نسبت به استان های دیگر از حیث توسعه عقب افتاده است.

بهروزی فر با بیان اینکه گیلان در حوزه زیر ساختی و استفاده از فرصت و ظرفیت ها عقب مانده است، یادآورشد: کشاورزی استان گیلان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و عدم حمایت عملی دولت از کشاورزی و کشاورزان و عدم تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی مهمترین مشکل موجود در این حوزه است.

وی با یادآوری اینکه بخشی از مشکلات کشاورزان در بیمه و تسهیلات خلاصه می شود افزود:  نمایندگان مردم باید برای آن ها احقاق حق کنند و کشاورزان باید بیمه شوند.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه دولت نباید از برنج وارداتی استفاده کند، تصریح کرد:  چای نیز محصولی استراتژیک است اما خیلی از باغداران چای مطالبات خود را هنوز دریافت نکرده اند و نمایندگان آنها باید حق آنها را طلب کنند.

بهروزی فر با اشاره به مرغوبیت ابریشم گیلان در سطح جهانی، افزود: زمانی ایران و گیلان به ابریشم مشهور بود اما  متاسفانه در این حوزه کم کاری شد و نوغان داران هیچگونه حمایتی را به خود ندیدند..

وی صنعت ابریشم را رو به انقراض بیان کرد و یادآورشد: حمایت از این صنعت موجب عرض آوری می شود اما توسعه زیرساخت ها با مشکلات عدیده ای مواجه است.

بهروزی فر با بیان اینکه خیلی از روستاها دارای برق و آب آشامیدنی مناسبی نیستند،گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر با عزت انقلاب، شرایط موجود نباید در شهرستان های فومن و شفت وجود داشته باشد.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه بعضی ها دلیل عدم پیشرفت را تحریم های اقتصادی می دانند افزود: چرا این تحریم ها در توسعه استان های دیگر تاثیری ندارد.

وی  با بیان اینکه ساختمان بیمارستانی خوبی داریم اما امکانات سخت افزاری پزشکی و تعداد پزشکان بسیار کم می باشد، خاطرنشان کرد: شهرهای در سطح فومن و شفت از حیث پزشک و تجهیزات پزشکی درسطح خوبی هستند.

خلیل بهروزی فر با بیان اینکه در این حوزه ها نمایندگان مردم باید حق خواهی کنند،خاطرنشان کرد: زمین های زیادی برای توسعه فضای ورزشی در شهرستان های فومن وشفت وجود داردکه مغفول مانده است در حالی که فضا های ورزشی برای جوانان یک فضای مناسب و سالمی را فراهم میکنند.

وی فومنات را دارای هنرمندان کم نظیری برشمرد و اضافه کرد: نسبت به خواسته های به حق هنرمندان اطلاع دارم و می دانم که به آنها بی توجهی شده است، این بی توجهی به هنرمندان انگیزه هنرمندی را از آنها گرفته است.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه نمایندگان مردم باید با دادن طرح مشکلات مردم را حل کنند افزود: شهرستان های فومن و شفت می توانند قطب گردشگری دنیا باشند، این دو شهرستان دارای مواهب الهی بسیاری اند از آنها به درستی استفاده نشده اند و پس از این همه مدت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

بهروزی فر زیرساخت های مناطق گردشگری در فومن و شفت را نامطلوب دانست و اشاره کرد: تمام هدف ما دریافت عوارض از گردشگران شده است، در حالیکه شرایط موجود توانایی جذب توریست را ندارد و گردشگرانی که به فومن و شفت وارد می شوند برای بازگشت مجدد راغب نیستند.

وی  با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و ورزشی اقتصادی و صنایع و معادن دارای برنامه هستم گفت: صنایع موجود شهرستان های فومن و شفت و اطراف که در رکود هستند خود می توانند شغل های زیادی را ایجاد کنند.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت با یادآوری اینکه برای ایجاد اشتغال باید راه و خشت جدیدی را بنا کرد، متذکرشد : بنده با اقدامات مقطعی موافق نیستم، ظرفیت های شغلی جوانان باید دارای تضمین باشند و نمایندگان مردم باید حمایت درست و واقعی از سرمایه گذار داشته باشند.

خلیل بهروزی فر با تاکید براینکه دولت بر طبق سیاست ها باید از تصدی گری خارج شود و به سمت خصوصی سازی برود، گفت: حمایت از بخش خصوصی زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کند.

داوطلب انتخابات مجلس دهم در فومن و شفت با بیان اینکه خواست و نیاز مردم از سوی نمایندگان ادوار مختلف پاسخ داده نشده است،اضافه کرد: با ظرفیت موجود باید نسبت به شهرستان های دیگر از جایگاه بهتری برخوردار می شدیم که متاسفانه این امر محقق نشده است.

خلیل بهروزی فر با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های مهم مردم می باشد، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد خواسته مردم ایجاد اشتغال است.

داوطلب انتخابات مجلس دهم در فومن و شفت با بیان اینکه بیکاری جوانان تحصیل کرده بسیار به چشم می آید،افزود: بیکاری برای جوان وخانواده آن دغدغه خاطر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی از ابتدا انقلاب تا اکنون در هیچ حزبی نبوده ام و برای احزاب قانونی احترام قائل هستم افزود: خادمین مردم باید راه قانون و احقاق حق مردم را در پیش بگیرند

بهروزی فر با یادآوری اینکه اعتقاد ما به ولایتی می باشد که جانشین برحق امام زمان(عج) است، گفت : عمر کوتاه انسان باید در راه خدمت به هم نوع خلاصه شود.

داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت  با اشاره به شعار اخلاق مداری،عمران و آبادانی خود در انتخابت دهم گفت : از مردم خواهشمند هستیم بر اساس تاکیدات رهبری و امام خمینی (ره) و برنامه کاندیداها به آنها رای دهند.

وی با بیان اینکه قدرت طلب ها خادمان خوبی برای مردم نیستند و برای خدمت به مردم نیاز به هزینه های سنگین نیست،گفت: تصمیم نهایی انتخابات با مردم است.

بهروزی فر با بیان اینکه کاندیداها باید مردم شناس خوبی باشند گفت: ما بهترین مردم را در شهرستان های فومن و شفت داریم.

tel final1

Share