صدا و سیما ظریف را جریمه کرد

جعفرزاده :تهیه کننده برنامه نود کار غیرمسئولانه ای کرد

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس گفت:بنده قصد داشتم درباره این موضوع در مجلس تذکر بدهم اما بعد از پیگیری که به عمل آوردم متوجه شدم تهیه کننده برنامه نود کار غیرمسئولانه ای کرده و قبل از آنکه مجوز پخش این مصاحبه را از صدا و سیما بگیرد عکس آن را در فضای مجازی منتشر کرده که این اقدام از نظر قواعد و ضوابط صدا و سیما کار صحیحی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به فرارو ،در حالی که هفته گذشته خبر و عکس مصاحبه عادل فردوسی پور با وزیر خارجه ایران در فضای مجازی منتشر شده و همگان منتظر پخش این مصاحبه در ویژه برنامه نود برای شب یلدا بودند، فردوسی پور دوشنبه شب در ابتدای برنامه عنوان کرد این مصاحبه به دلیل مخالفت مدیران صدا و سیما پخش نخواهد شد. این موضوع واکنش های مختلفی را در جامعه برانگیخت و حتی سخنگوی وزارت خارجه نیز به آن واکنش نشان داد که البته باعث شد روابط عمومی صدا و سیما نیز به آن پاسخ دهد. با این حال هنوز مشحص نیست علت عدم پخش این مصاحبه از رسانه ملی چه بوده است.jafarzade_5786

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس گفت: «بنده قصد داشتم درباره این موضوع در مجلس تذکر بدهم اما بعد از پیگیری که به عمل آوردم متوجه شدم تهیه کننده برنامه نود کار غیرمسئولانه ای کرده و قبل از آنکه مجوز پخش این مصاحبه را از صدا و سیما بگیرد عکس آن را در فضای مجازی منتشر کرده که این اقدام از نظر قواعد و ضوابط صدا و سیما کار صحیحی نیست.»

وی ادامه داد: «منتهی جریمه ای که صدا و سیما برای این اقدام در نظر گرفت متوجه تهیه کننده برنامه نود نشد، بلکه در واقع آقای ظریف این جریمه را پرداخت کرد. بهتر بود مدیران صدا و سیما این سعه صدر را می داشتند و به احترام آقای ظریف که بسیار در نزد مردم محبوب بوده و به سلطان قلب ها مشهور شده اند، این مصاحبه را پخش می کردند و بعد با عوامل برنامه مذکور به شدت برخورد می کردند.»

جعفرزاده درباره عملکرد یک ساله سرافراز در صدا و سیما گفت: «من در دوره قبل به مدیریت آقای ضرغامی نقد داشتم اما اکنون می بینم آقای سرافراز امتیاز آقای ضرغامی را بالا برده است. لذا آقای سرافراز باید دقت خود را بیشتر کند چرا که متاسفانه اشکالاتی در صدا و سیما وجود دارد که برای کارنامه ایشان خوب نیست.»

tel final1

Share