هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان در حالی معرفی شد که نام استاد «منوچهر ویسانلو» موسیقیدان برجسته و پیشکسوت استان در آن خودنمایی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان در حالی معرفی شد که نام استاد «منوچهر ویسانلو» موسیقیدان برجسته و پیشکسوت ا۱۴۵۴۵۹_origستان در آن خودنمایی می کند.

سید وحید فخرموسوی در گفت و گویی اظهار کرد: پیرو معرفی هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان، نخستین جلسه هیأت مدیره انجمن مذکور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تمامی اعضا در این اداره کل برگزار شد.

به گفته معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ در این جلسه  و به انتخاب هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی گیلان، علی احمدی فر (آهنگساز، محقق و مدرس علوم آهنگسازی) به مدت دو سال به عنوان رییس این انجمن انتخاب شد.

وی افزود: همچنین منوچهر ویسانلو (موسیقیدان برجسته و پیشکسوت استان) به عنوان نایب رببس انجمن موسیقی گیلان، حسن ساغری (کارشناس موسیقی، نوازنده پیانو و استاد موسیقی در آموزشگاه های آزاد موسیقی استان) و بهزاد خسروی (کارشناس موسیقی، نوازنده سنتور و مدیر آموزشگاه آزاد موسیقی خسروانی) به ترتیب عنوان بازرس و مسوول امور مالی این انجمن انتخاب شدند.

این مسوول با اشاره به انجام هماهنگی های لازم جهت تخصیص دفتر کار جدیدی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برای انجمن موسیقی گیلان، خاطرنشان کرد: هیأت مدیره انجمن موسیقی هر سه سال یکبار انتخاب و معرفی می شوند.

فخرموسوی در پایان با اشاره به اهتمام و حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مباحث فرهنگی و هنری استان، ابراز امیدواری کرد: حضور اساتیدی چون منوچهر ویسانلو در انجمن موسیقی گیلان، نوید از آینده ای روشن برای موسیقی استان می دهد.

tel final1

Share