دیارمیرزا منتشر کرد

ترافیک چهره ها ; معرفی نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه آستارا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم دیارمیرزا به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا می پردازد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در پنجمین گام سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به پیشانی ایران , بندر مرزی آستارا  رفته  و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت. از حوزه انتخابیه آستارا ,لوندویل و حومه یک نفر به بهارستان راه می یابد.

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم در آستارا

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم در آستارا

آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله سه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا روز برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

صفر نعیمی رز:نماینده کنونی مردم آستارا در مجلس در انتخابات دوره پیشین توانست با کسب ۲۴ هزار رای وارد مجلس شود.وی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بود که نهایتا با انتشار بیانیه ای از  نامزدی در انتخابات انصراف داد. سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شاپور مرحبا: نماینده دوره چهارم, پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی از جمله چهره هایی است که حضور او در انتخابات هفتم اسفند قطعی به نظر می رسد.مرحبا برای حضور در انتخابات مجلس نهم نیز اعلام امادگی کرده بود اما صلاحیت او برای حضور در انتخابات احراز نشد. نماینده سابق آستارا در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارد.

کیوان اسدپور: فرماندار دولت نهم ودهم در آستارا, عضو شورای ملی هلال احمر و مشاور فعلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از جمله افرادی است که حضور او در انتخابات قطعی به نظر می رسد.

فرهاد دلق پوش: رئبیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم آستارا در مجلس هشتم از جمله اصلاح طلبانی است که حضور او در انتخابات پیش رو محتمل است.وی جزو ۸۵ نماینده طراح سوال از محمود احمدی‌نژاد بود و نحوه رد صلاحیت او در انتخابات مجلس نهم تا مدت ها حاشیه ساز شد. به طوریکه «دلق پوش» رد صلاحیت خود را به دلیل پرونده سازی عوامل دولت احمدی نژاد می دانست و اظهار کرده بود فرماندار وقت آستارا و عوامل اجرایی علی رغم تائید صلاحیت وی توسط شورای نکهبان حاضر به ابلاغ آن نشدند و تهدید به استعفا کردند.

علیرضا نعمتی:  فرمانده سابق سپاه آستارا در انتخابات مجلس نهم نیز کاندیدا شده بود اما نتوانست حائز آرای کافی برای ورود به مجلس شود.

بختیار حیدرنیا: مدیر سابق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان های رضوانشهر و آستارا یکی دیگر از چهره هایی است که زمزمه حضور او در انتخابات به گوش می رسد.استقبال از این پزشک اصولگرا که در حج تمتع پرحاشیه امسال به عنوان معاون کاروان آستارا حضور داشت کمی در سطح شهرستان حاشیه ساز شده بود بطوریکه حیدرنیا در سایت شخصی خود در این مورد توضیحاتی بیان کرد.

فرداد پورامن: شهردار سابق لوندویل یکی از گزینه هایی است که از مدت ها پیش زمزمه حضور او در انتخابات به گوش می رسید تا اینکه با استعفا از شهرداری شهر لوندویل عملا عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرد.وی کارمند ارشد دادگستری گیلان است و احتمالا به صورت مستقل وارد کارزار انتخابات خواهد شد.

جلیل کریم نژاد: وی بازنشسته سپاه پاسداران بوده و از چندی پیش برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده است و در نشست با اعضای حزب موتلفه آستارا گفته بود سی نفر از نخبگان و بزرگان شهرستان در این راه به او مشورت می دهند.

محمدصادق برنچ جی: مدیرمسئول نشریه طریقت نو و رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان آستارا از جمله چهره های اصلاح طلبی است که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده است.

محمدرضا محمدزاده: برادر شهید علیرضا محمدزاده ,قاضی و وکیل پایه یک دادگستری بوده و پیش بینی می شود به عنوان کاندیدای مستقل وارد کارزار انتخاباتی شود.

علی پویا: وی معلم بازنشسته بوده و در انتخابات گذشته مجلس مسئولیت ستاد یکی از کاندیدا را برعهده داشته است.

عسگر غنی: معلم بازنشسته مدارس آستارا و مدیر کل سابق تحقیقات و روابط بین الملل وزارت دفاع به عنوان معاون برنامه ریزی گروه فضایی در طراحی و ساخت ماهواره امید نقش داشته است .
دکتر غنی در انتخابات مجلس نهم حائز آرای کافی برای ورود به مجلس نشد.

مهران مهرآور: از وی به عنوان یک جوان کارآفرین و فعال اقتصادی در آستارا نام می برند.

علی داداشی: پیش بینی می شود اصلاح طلبان و یا گروه های حامی دولت از این استاد دانشگاه  و عضو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حمایت کنند.

عابد بدریان:   مدیر مسئول اسبق نشریه پیک آستارا مدرس دانشگاه بوده و در سال ۹۰ به عنوان پزوهشگر برتر وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی شناخته شد.

خلیل توشه:این پاسدار بازنشسته از نامزدهای احتمالی انخابات در آستارا محسوب می شود و همچنین نسبت فامیلی با شاپور مرحبا نماینده سابق آستارا دارد.

سخاوت سلیمان نژاد:کارمند صنعت و معدن گیلان از جمله چهره های ورزشی استان نیز محسوب می شود بطوریکه به عنوان کم داور فوتبال شاهد قضاوت او در سطح لیگ برتر نیز بوده ایم.

رامین حاجی امیری: وی کارمند ثبت و احوال شهرستان آستارا می باشد.

بیژن حیادخت: وی معلم بازنشسته و دندان پزشک بوده و پیش بینی می شود بطور مستقل وارد انتخابات شود.

توحید مهدی نژاد: احتمال حضور مهدی نژاد به عنوان کسی که بازنشسته نیروی دریایی بوده در انتخابات وجود دارد.

میثم ضارب نیا:نفر دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه آستارا مدرس دانشگاه و رییس  دفتر  دلق پوش نماینده سابق آستارا می باشد و در دوره پیشین انتخابات مجلس آرای خوبی بدست آورده بود.

الیاس دیاری پور: وی بازنشسته آموزش و پرورش بوده و در انتخابات مجلس نهم نیز کاندیدا شده بود.پیش بینی می شود دیاری پور به طور مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شود.

حمید شاهور:عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان آستارا, معلم و مدیر دبیرستان های منطقه است.

داود ملک زاده: سردبیر نشریه خط آخر آستارا از جمله شاعران جوان و شناخته شده ای است که از او چندین دفتر شعر نظیر«آستارا تنها بندر بدون کشتی»  , «دو واو», «گزنه‌های گردنه»  و… به چاپ رسیده است.این مدرس دانشگاه از لحاظ گرایش سیاسی اصلاح طلب است.

سعید گیلاخانی : زمزمه های حضور این پزشک در انتخابات هفتم اسفند به گوش می رسد.

سیدتقی بادوام :از لحاظ سیاسی اصولگرا محسوب می شود, بازنشسته بوده و کارخانه دار می باشد.

نیما سیفی نژاد: این مهندس عمران سابقه فعالیت در ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد,دلق پوش و روحانی را دارد و نامزد حضور در انتخابات شورای شهر آستارا هم بود.

سیروس خالق‌وردی‌پور:از این معلم بازنشسته و بخشدار سابق لوندویل به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم نام می برند.

شهرام دولت ترک پور:عضو علی البدل شورای شهر آستارا , بازنشسته بهزیستی می باشد.
tel final1

Share