وقتی تامینی استعفای وزیر را مطالبه می کند

تامینی:وضعیت بسیار نگران کننده است,وزیر بهداشت استعفا دهد/قاضی زاده هاشمی:« جای هیچ نگرانی نیست,خوشبختانه شرایط عادی و وضعیت سفید است»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تامینی تاکید کرد: وقتی آمار مرگ و میر از چهل نفر فراتر می رود چطور وزیر بی تفاوت است این امر اعتراض کمیسیون بهداشت را به همراه دارد و بسیار نگران کننده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسن تامینی لیچایی در گفت و گو با «کاسپین» با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزا در کشور اظهار کرد: این بیماری کرمان و چند استان کشور را درگیر کرده و یک اتفاق ساده نیست.

tamini_9576وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت را برای جلسه به کمیسیون بهداشت مجلس فراخواندیم افزود: بحثها چالشی شد، باید فکری اساسی تر برای مقابله با این بیماری اتخاذ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند.

تامینی تاکید کرد: وقتی آمار مرگ و میر از چهل نفر فراتر می رود چطور وزیر بی تفاوت است این امر اعتراض کمیسیون بهداشت را به همراه دارد و بسیار نگران کننده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید حساسیت بیشتری ایجاد شده و حالت اضطراری در کشور ایجاد گردد در حالیکه من این حالت را نمی بینم .

تامینی با تاکید بر اگر جای وزیر بودم قطعا استعفا می دادم افزود: صحبت های وزیر بهداشت برای ما قابل توجیه نبود و باید با تندی به این مسائل برخورد شود.

به گزارش دیارمیرزا اظهارات تامینی در خصوص شیوع آنفلوانزا و لزوم استعفای وزیر بهداشت در حالی مطرح می شود که قاضی زاده هاشمی در آخرین اظهاراتش بعد از سفر به کرمان  گفته بود:« خوشبختانه شرایط عادی و وضعیت سفید است.»

وزیر بهداشت اظهار کرده بود:افرادی که به عنوان قربانیان این بیماری معرفی شده اند، اغلب دارای بیماری زمینه ای دیگری بوده اند و هیچیک از هموطنان از دست رفته، تنها به دلیل آنفلوانزا فوت نکرده اند.به مردم اطمینان می دهم جای هیچ نگرانی نیست. با کمبود دارو یا لوازم پزشکی هم اصلا مواجه نیستیم. توصیه میکنم با رعایت بهداشت فردی و مراقبت های لازم، از ابتلا به بیماری پیشگیری کنیم؛ مخصوصا تا آخر فصل سرما که این ویروس در کمین نشسته!

tel final1

Share