رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرداد

برگزاری اجتماع طلایه داران بصیرت در رشت با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی/باید راه‌های نفوذ دشمن را مسدود و از اتفاق فتنه دیگر جلوگیری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: امروز با هوشیاری باید راه‌های نفوذ دشمن را مسدود و از اتفاق فتنه دیگر جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلashjariامی گیلان تاکید کرد: امروز با هوشیاری باید راه‌های نفوذ دشمن را مسدود و از اتفاق فتنه دیگر جلوگیری کرد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (۲۸ آذر ) در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: سال ۸۸ توطئه‌های سنگینی علیه نظام و انقلاب اسلامی جهت بر اندازی انقلاب توسط دشمنان رخ داده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عظمت این توطئه بارها اشاره کرده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند: شما دیدید در سال ۸۸ فتنه‌ای به وجود آمد، این فتنه که با تلاش‌های آمریکا، انگلیس، سلطنت طلب‌ها و مخالفان  نظام صورت گرفته بود، در نهایت نتیجه این شد که ملت ما آنچنان عظمتی نشان دادند که دنیا را خیره کردند.

حجت الاسلام اشجری به جایگزینی نام فتنه اشاره و تصریح کرد: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم جایگزینی برای نام فتنه پیدا شود، برخی‌ها اعتقادی به فتنه ندارند و آن را ابهام، سوء تفاهم و مسئله ۸۸ می‌نامند در حالیکه فتنه بود و فتنه گران می‌خواستند اصل نظام را از بین ببرند که بارها مقام معظم رهبری در سخنان خود فتنه را بیان می‌کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: بر همه ما لازم است که  فتنه ۸۸ و حضور ملت ایران را برای عموم و جوانان تبیین کنیم و یادآور شویم پشت پرده چه کسانی بودند و الان در لباس دیگری هستند. در این زمینه بایستی هوشیار باشیم و راه‌های نفوذ دشمن را مسدود کنیم و نگذاریم فتنه‌ای دیگر رخ دهد.

وی به تشکیل ستاد نهم و هشتم دی با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و تصریح کرد: آشکار کردن عوامل شکل گیری پیدایش حماسه نهم دی، تبیین فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان اسلام، برشمردن ویژگی‌ها و مختصات آن حماسه در محیط داخلی و خارجی و بیان کارکردها و آثار حماسه ۹ دی در محیط داخلی و خارجی و همچنین تبیین درس‌ها و پیامدهای ۹ دی با توجه به نیازهای جامعه  از اهداف مهم تشکیل ستاد نهم و هشتم دی است.

حجت الاسلام اشجری خاطرنشان کرد: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت ملت ایران و عاشورا حسینی از جمله مواردی بود که دست به دست هم داده و حماسه بزرگ ۹ دی را شکل داد که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی اذعان کرد:  اگر این درایت و بصیرت نبود، فتنه ۸۸ فرا گیر می‌شد و انقلاب اسلامی آسیب می‌دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به دو ویژه برنامه استانی اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه(۸دی) اجتماع باشکوه  طلایه داران بصیرت ساعت ۱۰صبح در میدان شهدای رشت با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی، دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز ۸ دی میلاد باسعادت پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله) و امام صادق ( علیه السلام ) است که می‌توان با اجرای برنامه‌های شاد این روز را گرامی داشت و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان حماسه روز ۸ دی باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اشجری اظهار کرد: روز چهارشنبه(۹ دی) ساعت ۹ صبح، همایش در سالن اجتماعات بانک صادرات با سخنرانی حجت الاسلام منتظری، رئیس دیوان عدالت ادرای برگزار خواهد شد که متولی برگزاری این برنامه بسیج کارمندان ادارات گیلان خواهد بود.

tel final1

Share