فرماندار شفت خبرداد

۸۶ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک صنعتی شفت/ایجاد مسافرکاشانه در نقاط گردشگری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمودی با بیان اینکه تنها ۵۷ واحد از ۱۴۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شفت هم اکنون فعال هستند خاطرنشان کرد:باید لیستی از افرادی که زمین برای احداث شرکت و واحد تولیدی دریافت کرده اند اما زمین را به همان حالت کرده اند تهیه شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زاد فلاح رئیس اداره تعاون ،کار ،رفاء و امور اجتماعی شهرستان شفت در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۳۱۱ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون, گفت: تکمیل آمار سامانه و رصد آن در استان باعث رشد جایگاه شهرستان شفت در استان شده است.
وی بر لزوم اعطای تسهیلات محول شده از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت:همه ی ادارات و دستگاه ها در سامانه رصد می شوند.

لزوم ایجاد مسافرکاشانه

photo_2015-11-11_09-55-21فرماندار شهرستان شفت نیز در این نشست گفت: آن دسته از اداراتی که اعتبار به آنها اختصاص یافته می بایست نسخه ای را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

یونس محمودی بر لزوم توجه بخشداران برای راه اندازی مسافر کاشانه در چهار نقطه گردشگری «امام زاده ابراهیم ,امام زاده اسحاق ,روستای چماچا و مژده» تاکید کرد و گفت: مسافر کاشانه ها باید دارای مجوز باشند و در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت کنند.

وجود ۸۶ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک صنعتی شفت

محمودی با بیان اینکه تنها ۵۷ واحد از ۱۴۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شفت هم اکنون فعال هستند خاطرنشان کرد:باید لیستی از افرادی که زمین برای احداث شرکت و واحد تولیدی دریافت کرده اند اما زمین را به همان حالت رها کرده اند تهیه شود و در اختیار فرمانداری قرار گیرد تا در اسرع وقت به افراد واجد شرایط بسپاریم.

فرماندار شفت خواستار برند سازی در مورد پنیر سیاه مزگی و چای شهرستان شد و گفت: باید شهرستان را با تولیدات و جذب سرمایه گذار ارتقاء داد.

وی خواستار معرفی آن دسته از بانک هایی که علی رغم دعوت در این نشست حضور پیدا نکرده بودند به کارگروه اشتغال استانداری شد و اظهار داشت:گزارش عملکرد ادارات و بانکها در اشتغال و سرمایه گذاری ارائه شود.

محمودی اشتغال را خط قرمز خواند و گفت: میزان کاهش نرخ بیکاری معیار و ملاک دستگاه اجرائی در ایجاد اشتغال است و دستگاه ها در حد توان ایجاد اشتغال کنند.

فرماندار شفت بر ضرورت جذب سرمایه گذار ،افزایش مراکز تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان تاکید کرد و افزود: باید ادارات و بخشداران بستر ایجاد انبساط روحی را برای سرمایه گذار در شهرستان فراهم کنند.

tel final1

Share