دیارمیرزا گزارش می دهد

معرفی نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه صومعه سرا /چه کسی از شهر ابریشم ایران بر کرسی سبز بهارستان تکیه می زند!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم خبرنگاران سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به صومعه سرا , شهر ابریشم ایران رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در دومین گام خبرنگاران سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به صومعه سرا , شهر ابریشم ایران رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت.آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله سه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا روز برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها و همچنین میزان مقبولیت آن ها وجود دارد.

somesaraUntitledحمیدرضا خصوصی ثانی: نماینده فعلی مردم صومعه سرا اولین چهره ای است که حضور او در انتخابات قطعی به نظر می رسد.خصوصی ثانی قبل از پیروزی در انتخابات مجلس نهم قول خدمت با بیست تن از خاندانش را به مردم صومعه سرا داده بود و همین مساله موجب شد که وی در تنها دوره نمایندگی خود با چالش های رسانه ای متعددی رو به رو شود تا جاییکه برخی رسانه ها او را متهم به خصوصی سازی در صومعه سرا نمایند. وی از جمله شخصیت های اصولگرای مجلس شورای اسلامی بوده که قرابت فکری زیادی با حزب موتلفه دارد و پیش بینی می شود این حزب اصولگرا در انتخابات مجلس دهم از جمله حامیان خصوصی ثانی باشد.نماینده فعلی صومعه سرا هم اکنون از مقبولیت خوبی در بین مردم حوزه انتخابیه برخوردار است.

قاسم رمضانپور نرگسی: نماینده مردم صومعه سرا در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی پس از اتمام کار نمایندگی وارد کار اجرایی شد و در بخش های مختلف دولت اصلاحات مشغول خدمت به مردم شد.این استاد اصلاح طلب دانشگاه همچنین معاونت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران را برعهده داشته و از مقبولیت بسیار بالایی در بین مردم حوزه انتخابیه برخوردار است و جبهه دوم خرداد از حامیان اصلی وی محسوب می شود.

سید کاظم دلخوش اباتری :به نظر می رسد نماینده دوره هفتم و هشتم مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی که نتوانسته بود در دوره نهم انتخابات حائز اکثریت آرا شود در این دوره از انتخابات نیز کار سختی در پیش رو دارد.دلخوش پس از ناکامی در انتخابات مدتی در دیوان محاسبات مشغول به کار شد و پس از آن نیز به عنوان مشاور دکتر نوبخت منصوب شد.ناطق ِ شاعر مجلس پیشین از مقبولیت نسبتا بالایی در بین مردم حوزه انتخابیه برخوردار است.

فیض الله حسینی:  رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان که این روزها مدیریت شرکت سهامی جنگل های شفارود را برعهده دارد اگرچه جدیدا اعلام کرده که «اصلاح طلب اصولگرا و اصولگرای اصلاح طلب» است اما از لحاظ گرایش سیاسی بیشتر به عنوان یک چهره اصلاح طلب شناخته می شود.فرماندار اسبق فومن و لاهیجان برای تکیه زدن بر کرسی سبز بهارستان مسیر سختی پیش رو دارد.

 علیرضا غریب پور:کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی یکی از محتملترین نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه شهرستان صومعه سرا می باشد. دکتر غریب پور از جمله اصولگرایانی است که از مقبولیت زیادی در شهرستان برخوردار است.

شجاع اسرار پوش:رئیس اسبق دادگستری طارم و ماسال و نفر سوم انتخابات دوره قبل در صومعه سرا، از جمله اصولگرایانی است که عزم خود را برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس از مدت ها پیش جزم کرده است و از مقبولیت خوبی در بین مردم حوزه انتخابیه برخوردار است.

فرزام پوررمضان:رئیس سابق هیات والیبال گیلان و مدیرعامل شرکت کرم ابریشم یکی دیگر از چهره هایی است که در دهمین دوره از انتخابات از حوزه انتخابیه صومعه سرا کاندیدا می شود.

سیداصغر قاسمی از بازنشستگان سپاه , علیرضا طالبی کارمند شرکت گاز استان گیلان , سعید رحمت زاده و جواد دلزنده اباتری از دیگر چهره هایی هستند که تا این لحظه حضور آنها در انتخابات تقریبا قطعی شده است.

 

tel final1

Share