با پیدا شدن اجساد یک زن و دو دختر خردسال

مردم گره‌گوابر رحیم‌آباد خواستار پیگیری مرگ یک مادر و ۲ دختر خردسالش شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مردم روستای گره‌گوابر اشکور رحیم‌آباد رودسر خواستار پیگیری دلیل مرگ مادر ۳۱ ساله و دو فرزند دختر ۳ و ۶ ساله‌اش در این روستا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , یکشنبه به دنبال کشف جسد یک زن ۳۱ ساله به همراه دو دختر ۳ و ۶ ساله‌اش در رودخانه گرمابدشت  این روستا، مردم روستای مذکور خواستار پیگیری دلیل این واقعه شدند.

ghatl-12دهیار روستای گره‌گوابر رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: مردم این روستا خواستار پیگیری چگونگی مرگ مادر ۳۱ ساله و دو دختر ۳ و ۶ ساله وی شدند.

علی حسن‌خانی افزود: جسد «گوهر امیری» فرزند عبادالله و همسر سبحان امیری به همراه دو دختر خردسالش به نام‌های «دنیا» و «دریا» در رودخانه «گرمابدشت» نزدیک پل تقوا این روستا پیدا شد.

وی با اشاره به گفته شوهر این مرحومه، تصریح کرد: طبق گفته‌های همسرش، غروب چهارشنبه هفته گذشته همسر وی به همراه دو دخترش از خانه خارج شدند و دیگر به منزل بازنگشتند تا اینکه امروز افراد محلی جسد این مادر و دو دخترش را در رودخانه یافتند.

دهیار روستای گره گوابر ضمن تسلیت این حادثه تاسف‌بار به بازماندگان و مردم روستای گره‌گوابر تصریح کرد: مردم روستای مذکور از مرگ این مادر و دو فرزندش اندوهگین هستند و خواستار پیگیری چگونگی رخداد این واقعه تلخ شدند.

tel final1

Share