در همايش كلانتري و پاسگاه هاي استان گيلان

سردار میرحیدری: باید قدر السهم هر سازمان در پیشگیری از جرم مشخص شود/سردار شرفی:۸۰ درصد از پرونده های قضایی استان گیلان به صورت الکترونیکی تنظیم شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار میرحیدری با اعلام اینکه اقدامات بسیار تاثیر گذاری در پیشگیری از جرم انجام شده، بیان داشت: باید قدر السهم هر سازمان در پیشگیری از جرم مشخص شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در همایش کلانتری و پاسگاه های استان گیلان صحت در انجام کار را موجب موفقیت در انجام ماموریت اعلام کرد.
DSC00020سردار میرحیدری، گیلان را استانی ولایت مدار و وفادار به اسلام و اهل بیت(ص) که در دوران مختلف نهضت اسلامی آن را نشان داده، اعلام کرده و گفت: فرماندهان غیور و ارزشمندی که در دوران دفاع مقدس و مبارزه با جریان نفاق در دهه اول انقلاب
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تامین امنیت ۳۰میلیون گردشگر در سال با توجه به وجود روحیه جهادی در کارکنان انتظامی محقق می شود، بیان داشت: باید ساختار و مجموعه انتظامی متناسب با حضور گردشگران و مسافران پیش بینی شود.
سردار میرحیدری با بیان اینکه ایجاد بسترها و جلوگیری از تضییع حقوق مردم هدف غایی پلیس است، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان آمادگی آن را دارد با همکاری و هماهنگی همه ادارات استان امنیت مطلوب تری در استان ایجاد نماید.
وی امنیت مطلوب استان را با وجود قومیت های مختلف و همچنین پذیرش میلیون ها مسافر در سال نشان از تلاش خستگی ناپذیر پلیس در جامعه دانسته و اظهار داشت: علی رقم کاستی ها و نواقص امنیت و آرامش مطلوبی در سطح نسبت به ایجاد امنیت انجام وظیفه کرده اند.
رئیس پلیس گیلان با تاکید بر اینکه هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب و صحت در انجام کارموجب موفقیت در انجام وظیفه است، افزود: اولویت پلیس انجام وظیفه به نحو احسن در تمامی شرایط می باشد.
سردار میرحیدری با اعلام اینکه اقدامات بسیار تاثیر گذاری در پیشگیری از جرم انجام شده، بیان داشت: باید قدر السهم هر سازمان در پیشگیری از جرم مشخص شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان رضایت مندی مردم از پلیس را تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهدکرد.

شرط دژ محکم بودن استحکام سنگر است

DSC_3836سردار محمد شرفی رئیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش کلانتری و پاسگاههای استان گیلان با بیان اینکه امنیت ضروری ترین نیاز، پایه و اساس حرکت فرهنگی و سیاسی است، افزود: بدون امنیت هیچ برنامه توسعه ای قابل اجرا نبوده و با شکست مواجه است.
سردارمحمد شرفی با اعلام اینکه در دین الهی امنیت، به دو مقوله درونی و برونی تقسیم شده، بیان داشت: امنیت درونی مبتنی بر رفتار و گفتار بوده و توسط خود انسان تامین می شود.
رئیس پیشگیری ناجا، امنیت درونی که مبتنی بر گفتار و رفتار دینی باشد، را سبب وصل شدن انسان به بارگاه الهی اعلام نموده و بیان داشت: اگر انسان علمش را صالح کرده و به خدا نیز ایمان داشته باشد، خلیفه خداوند در روی زمین خواهد شد.
رئیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه بعد روحی و روانی ناظر بر رفتار و اعمال ما است، اظهار داشت: روحانیت می تواند کمک بزرگی برای ایجاد امنیت روحی و روانی در ما باشند.
سردارشرفی با اشاره به اینکه امنیت در بعد اجتماعی و بیرونی برای انسان مهم است، افزود: امنیت در بعد اجتماعی و بیرونی برای اصلاح دنیایی است که رستگاری در آن بر پایه دعوت بر امر به معروف و نهی از منکر است.
وی در ادامه با اعلام اینکه شرط دژ محکم بودن استحکام سنگر است، تصریح کرد: پلیس باید دژ محکمی برای اعتماد مردم باشد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ما وظیفه داریم برای رستگاری خود را اصلاح کرده و در ستون زندگی خود رستگاری را تعریف کرده و پشتوانه مهمی برای مردم باشیم، بیان داشت: باید زمینه استفاده بهتر از امنیت را برای مردم فراهم کنیم تا به سعادت اخروی برسیم.
وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اقتدار مبتنی بر اقتدار نرم است، گفت: دشمن به دنبال اختلاف، نفوذ، جنگ و ایجاد خدشه در اقتدار ما بوده پس باید بیشتر مراقب و هوشیار باشیم.
سردار شرفی در قسمتی از سخنانش به تشریح اقتدار پرداخته و افزود: مولفه های نرم قدرت، داشتن بصیرت، روحیه دشمن ستیزی، همگرایی قومیتی و نداشتن شکاف فکری است.
وی در ادامه بر تلاش در ارائه خدمات قضایی بی منت به مردم تاکید کرده و خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از پرونده های قضایی استان گیلان به صورت الکترونیکی تنظیم شده که باعث تقلیل در وقت و هزینه مراجعان به کلانتری ها و پاسگاهها شده است.
سردار شرفی با اشاره به اینکه استانداردسازی و تعالی رفتار اولویت اول پلیس است، اعلام داشت: بایستی رعایت حقوق شهروندی را به عنوان یک باور در خود ایجاد کنیم.
گفتنی است، همایش کلانتری و پاسگاههای استان گیلان با حضور رئیس پیشگیری ناجا، فرمانده انتظامی استان گیلان، رئیس دادگستری، رئیس دادسرای نظامی و معاونان و روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی شهرستانها و روسای کلانتری و پاسگاه های استان گیلان در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد.

tel final1

Share