فرمانده نیروی دریایی ارتش

«راه ما راه امام حسین (ع)» تاکتیک نیروی دریایی ارتش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کارکنان نیروی دریایی با تاکتیک «راه ما راه امام حسین (ع)» است در عرصه دریاهای آزاد حضور دارند و با این نگاه توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به شعار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «راه ما راه امام حسین (ع)» است اظهار کرد: افتخار داریم عنوان کنیم در نیروی دریایی راه خود را راه امام حسین (ع) مشخص کردیم.

photo_2015-10-26_07-42-39وی ادامه داد: وقتی در ایام محرم و عاشورا قرار می‌گیریم عملکرد امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان بیشتر معلوم می‌شود و راهبرد و تاکتیک‌هایی که در عاشورا اعمال شده برای همه بهتر به تصویر کشیده می‌شود و متوجه می‌شوند مفهوم «راه ما راه امام حسین (ع)» است، چه معنایی دارد.

سیاری به دلیل انتخاب شعار «راه ما راه امام حسین (ع)» در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در ۲۹ فروردین ماه سال ۶۷ وقتی با آمریکای جنایتکار درگیر شدیم اگر نیروهای نیروی دریایی ارتش غیر از شعار «راه ما راه امام حسین (ع)» است را سرلوحه کار قرار می‌دادند نمی‌توانستند در آن عرصه و جایگاه بجنگند اما مشاهده کردیم شعار «زیر بار ظلم نمی‌رویم» را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن با تجهیزات بالایی در صحنه حضور پیدا کرده‌بود و به‌دنبال آسیب رساندن و تحقیر و کوچک‌کردن ما بود، خاطرنشان کرد: دشمن با تجهیزات خود به‌دنبال ترک کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناوها بود تا ناوهای ما را بزند و نیروها را به اسارت ببرد اما این نیروها پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند و اعلام کردند؛ اگر قرار است مورد هدف موشک قرار گیریم همراه با ناوهای خود این کار انجام می‌شود.

وی «راه ما راه امام حسین (ع)» است را تاکتیک نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای عاشورایی عمل کردن خواند و بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش در نبرد مستقیم با آمریکا اعلام کردند؛ می‌مانیم تا شهید شویم اما حقارت و ذلت را نمی‌پذیریم.

سیاری با اشاره به اینکه افتخار داریم ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در عرصه دریاهای آزاد در حال انجام ماموریت هستند، تصریح کرد: کارکنان نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکتیک «راه ما راه امام حسین (ع)» است، در عرصه دریاهای آزاد و دوردست حضور دارند و با این نگاه توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند.
tel final1

Share