از گوشه کنار سیاست در گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هفته آینده انتخاب می شود/انتقاد رهنما از فحاشی های ناجوانمردانه به مدیران داماش/روایتی از استقبال گرم و تمجید بی سابقه وزیر حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان از استاندار گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

انتقاد رهنما از فحاشی های ناجوانمردانه به مدیران داماش

rahnama_0089_1به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان درپی حاشیه سازیها و اهانت های صورت گرفته در ورزشگاه وفضاهای مجازی به مسولان باشگاه شهرباران (داماش) گفت :حسین قلی زاده مردی بی ادعاست که در طول دوران قائم مقامی و سرپرستی این باشگاه تلاشهای زیادی کرده است ونباید مورد بی مهری و اهانت قرار گیرد.

وی افزود: اگر شهرباران (داماش ) توانسته سرپا بماند با حمایتهای عابدینی ، پیگیریهای قلی زاده و مدیران بومی و تشویق هواداران واقعی بوده است.

مسعود رهنما با اشاره به فحاشی های ناجوانمردانه موجود به مسولین باشگاه وهیات فوتبال گفت: تماشاگران واقعی باید راه خود را از تعداد اندکی تماشاگر نما جدا کنند.

وی افزود : عزم جدی برای برخورد قاطع با هنجارشکنان و کسانیکه هتک حرمت و فحاشی می کنند ایجاد شده و مطمئناً با آنها برخورد قانونی خواهدشد.

لازم به ذکراست تعداداندکی تماشاگر نما وسایتهای خبری منتسب به آنها با تغییر نام داماش به شهرباران از سوی مالکان باشگاه به دلیل مسایل مالی ومشکلات قانونی وحقوقی ،در چند هفته گذشته دست به فحاشی واهانت به مسولان باشگاه وهیات فوتبال در ورزشگاه وفضاهای مجازی ورسانه ای زدند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هفته آینده انتخاب می شود

در حالی که ۸ روز از دوره ریاست محمدحسین قربانی به عنوان رئس مجمع نمایندگان استان گیلان گذشته است تا این لحظه هنوز اکثریت نمایندگان استان گیلان نتواسته اند فرصت مناسبی پیدا کنند تا آخرین رئیس محمع نمایندگان استان را در دوره نهم مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.

پیگیری های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که طی چند وقت اخیر هر بار بنا به دلایلی اکثریت نمایندگان نتوانسته اند روزی را پیدا کنند تا کنار یکدیگر بنشینند و تکلیف ریاست مجمع نمایندگان را مشخص نمایند.

شنیده ها حاکی از این است که تکلیف ریاست مجمع نمایندگان گیلان هفته آتی مشخص خواهد شد و رئیس جدید مجمع به عنوان آخرین رئیس مجمع در مجلس نهم انتخاب می شود.

روایتی از استقبال گرم و تمجید بی سابقه وزیر جمهوری آذربایجان از استاندار گیلان

سفر استاندار گیلان و هیات همراه به جمهوری آذربایجان و دیدار با مقامات بلندپایه این کشور بستر جدید از توسعه روابط گیلان با کشورهای همسایه را رقم زده است.

دیدار دکتر نجفی و هیات اقتصادی گیلان با معاون نخست وزیر و وزرای دولت باکو از یک سو نشان دهنده علاقه طرف آذری برای تعمیق روابط با ایران و علی الخصوص با گیلان بوده است و از سوی دیگر نحوه استقبال مقامات جمهوری آذربایجان از استاندار گیلان نشان دهنده این است که فصل جدید از روابط بین دو کشور آغاز شده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با دیارمیرزا با بی سابقه ارزیابی کردن نحوه استقبال و سخنان وزیر حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد:کمال الدین حیدراُف وزیر حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان  که یکی از صاحب نفوذترین چهره هیا  سیاسی این کشور محسوب می شود و ارتباط نزدیکی با رئیس جمهور این کشور همسایه دارد از پیشنهادات و راهکارهای استاندار گیلان در تعمیق روابط و توسعه اقتصادی استقبال زیادی می کند و در تمجید دکتر نجفی می گوید:« من به هیات گیلانی و مردم استان گیلان بابت نوع نگرش استاندار شما در زمینه توسعه اقتصادی تبریک می گویم. با توجه به شناختی که از ایشان از سالهای پیش و در زمان فروپاشی شوروی سابق دارم باید بگویم که زمانی که جناب نجفی به عنوان معاون استاندار مشغول کار بوده اند نقش مهمی در آغاز رابطه جمهوری آذربایجان با ایران داشته اند و من این مساله را که ایشان به عنوان استاندار در گیلان مشغول کار هستند را یکی افتخارات استان گیلان می دانم.»

گفتنی است تصاویر استقبال گرم وزیر آذربایجانی از استاندار گیلان نیز توسط عکسان به ثبت رسیده است بطوریکه حیدراُف , دکتر نجفی را در آغوش می گیرد و همچنین وی را تا بیرون از محل مذاکرات همراهی می کند.

 

IMG_1670_0 IMG_1724

tel final1

Share