ابتکار زیبای یک معلم برای کمک به نیازمندان در لاهیجان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,با ایده معلم کلاس پنجم دبستان تربیت و همکاری اولیاء دانش آموزان و در راستای درس مطالعات اجتماعی، حرکتی خیرخواهانه به دانش آموزان پسر این مدرسه آموزش داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از لاهیجان ,با ایده معلم کلاس پنجم دبستان تربیت و همکاری اولیاء دانش آموزان و در راستای درس مطالعات اجتماعی، حرکتی خیرخواهانه به دانش آموزان پسر این مدرسه آموزش داده شد.

در این ایده و حرکت نوع دوستانه معلم کلاس پنجم از دانش آموزان خودخواست تا هرکدام به اندازه توان خود و البته با کمک و نظارت اولیا، ساندویج هایی هرچند ساده در خانه تهیه کنند و آنها را در مدرسه بفروش برسانند.

اما این پایان درس امروز نبود؛ بلکه مبالغ حاصل از فروش این ساندویچ ها نیز به جیب دانش آموزان نرفت و برای حمایت از هم نوع به کودکان موسسه خیریه سرای نصیر لاهیجان اهدا شد تا به وسیله این حرکت ارزشمند مهارت های جدیدی نیز همچون تلاش، حق شناسی،ایجادروابط جدید، کمک به دیگران آموخته شود.
به گفته اولیای یکی از دانش آموزان، این کار خیر و انسان دوستانه که برای اولین بار با حمایت مدیریت، اولیا و مربیان مدرسه تحقق یافت بسیار مورد استقبال سایر دانش آموزان نیز قرار گرفت.

در پایان نیز مبلغ دومیلیون و هفتصد و سی هزار ریال عواید حاصل از فروش ساندویچ های خانگی به حساب خانه کودک و نوجوان سرای نصیر لاهیجان واریز شد.

مؤسسه خیریه سرای نصیر لاهیجان با اهداف انسان دوستانه وحمایت از کودکان،نوجوانان و جوانان بی سرپرست بنا شده تا از بی سرپرستان و بدسرپرستانی که دچار مشکلات خانوادگی عدیده هستند حمایت کنند.

درس-اجتماعی-۱ درس-اجتماعی-۳ درس-اجتماعی-۴ درس-اجتماعی-۵ درس-اجتماعی-۶
tel final1

Share