عضو شورای شهر رشت خبر داد:

پایان مطالعات و فراخوان جذب سرمایه‌گذار/احداث پارک آبی رشت در پشت بیمارستان آریا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گقت: مطالعات لازم برای احداث پارک آبی در شهر رشت به اتمام رسیده و وارد مرحه فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،عضو شورای اسلامی شهر رشت گقت: مطالعات لازم برای احداث پارک آبی در شهر رشت به اتمام رسیده و وارد مرحه فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار می‌شود.kargar_9239

محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به احداث پارک آبی رشت اظهار کرد: مطالعات مربوط به پارک آبی شهر رشت در شورای سوم انجام شد‌ و در اوایل فعالیت شورای چهارم این طرح به صحن شورا آمد و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه قرار بود پروژه پارک آبی شهر رشت پیش از این اجرایی شود، تصریح کرد: با شرایطی که دفتر سرمایه‌گذاری اعلام کرده، قرار بود عملیات اجرایی این پروژه زودتر اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: با توجه به ایراداتی که در پروژه مذکور وجود داشت تصمیم گرفته شد تا تمام اشکالات برطرف و سپس به فراخوان عمومی گذاشته شود که به‌زودی فراخوان عمومی برای جذب سرمایه‌گذار در احداث پروژه پارک آبی شهر رشت اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین لازم برای احداث پارک آبی مهیا شده است، خاطرنشان کرد: زمین لازم برای احداث پارک آبی شهر رشت در مکان پشت بیمارستان آریا مهیا است.

واثق‌کارگرنیا احداث پروژه پارک آبی رشت را گام موثری برای جذب گردشگران دانست و یادآور شد: این پروژه برای عده‌ای از جوانان نیز اشتغالزایی می‌کند.

به گفته وی، احداث پروژه‌هایی مانند پارک آبی رشت می‌تواند سهم موثری در بهبود فضای کسب و کار در شهر داشته باشد.

teledintitled

Share