نشست صميمي شهردار و اعضاي شوراي شهر رشت با جانبازان بالاي 70

ثابت قدم:با کمک شورا در مورد حذف مالیات جانبازان بالای ۷۰ درصدی اقداماتی خواهیم داشت/یادگاران جنگ:مدیران شعاری عمل نکنند/مشکل تردد جانبازان در شهر برطرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با جانبازان بالای ۷۰ درصد شهر رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با جانبازان بالای ۷۰ درصد شهر رشت برگزار شد.

شهردار  رشت در نشستی صمیمی با جانبازان بالای ۷۰ درصد به که با حضور رضا رسولی ، سید امیر حسین علوی ، سیدرضا موسوی روزا۰۱۱۳۹ن از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد اظهار داشت: باید ببینیم که فارغ از نگاه شعاری چه خدمت عمومی را به ایثارگران تاکنون ارائه نموده‌ایم.

 دکتر محمد علی ثابت ‌قدم پیش از ظهر امروز ۲۳ مهر در اولین روز از آغاز ماه محرم در نشست صمیمی با جانبازان بالای ۷۰ درصدی جنگ تحمیلی ، گفت : خوشحالم که دوستان جانباز را دوباره می‌بینم ، امیدوارم که بتوانیم به مباحث بعد دفاع مقدس به خصوص جانبازان نگاه واقعی و به دور از شعار داشته باشیم.

ثابت‌ قدم افزود : بنده با توجه به سابقه خدمتی که در بنیاد شهدا و جانبازان داشته‌ام از نزدیک با مشکلات این افراد از جان‌گذشته آشنا هستم.

وی با اشاره به روحیه شجاعت ، ایثارگری و جسارت در جانبازان ، اظهار کرد : ما باید این روحیات ارزشمند را در جامعه ترویج دهیم و نسل‌های آینده را با خصلت‌هایی که در عمق وجود جانبازان نهفته است، آشنا سازیم.

شهردار رشت خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه اعضای شورای شهر رشت نیز از خانواده شهدا و جانبازان می‌باشند ، قطعاً با کمک این اعضا درخصوص حذف مالیات جانبازان بالای ۷۰ درصدی اقداماتی خواهیم داشت.

وی متذکر شد : ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت که معابر عمومی شهر را طوری طراحی نماییم تا جانبازان به راحتی بتوانند به رفت و آمد بپردازند.

در ادامه این نشست دو جانباز بالای ۷۰ درصدی به نمایندگی از سایر جانبازان به بیان مسائل مختلف پرداختند و با شهردار شهر خود درد و دل کردند.

 حاج‌ آقا مبارکی ، یکی از جانبازان بالای ۷۰ درصد گیلان به نمایندگی از سایر جانبازان ، با بیان اینکه جانبازان بالای ۷۰ درصدی ما ۳۰ سال است که با مشکلات مختلف جسمی مواجه هستند ، افزود : جانبازان گیلانی ما از دورترین شهر به خط مقدم رفتند و غیورانه جنگیدند.

وی ادامه داد : جانبازان شهر رشت کاملاً با مسائل و مشکلات این شهر آشنا هستند و خوشحالند که امروز در کنار شهردار شهر خود می‌توانند به بیان مسائل و مشکلات خود بپردازند.

مبارکی به حمایت همه جانبازان از دکتر ثابت‌ قدم اشاره و تاکید کرد : ما جانبازان خوشحالیم که در شهر رشت شاهد حرکت‌های اساسی در زمینه عمرانی هستیم و امید و نشاط به این شهر بازگشته است و دیوارهای رنگ پریده این شهر رنگ گرفته‌اند و جوش و خروش در این شهر اوج گرفته است.

وی خواستار ایجاد پل ارتباطی بین جانبازان و شهردار این شهر شد و اظهار کرد: حل مشکل یک جانباز به تعبیر من یک قدم نزدیک‌تر شدن به خداست و ما از شهردار می‌خواهیم که مشکل تردد جانبازان را در شهر برطرف کند و با نصب تابلو های بیشتر پارک ویژه جانبازان فضایی بهتر را برای جانبازان این شهر و مسافرانی که جانباز هستند و به این شهر سفر می‌کنند ، فراهم نماید.

حاج بهبود نصیری ، یکی دیگر از یادگاران جنگ نیز ، با اشاره به مناسب نبودن ساختمان‌های اداری برای ورود معلولین و جانبازان ، اظهار کرد : شهر رشت داری ۸۳ جانباز بالای ۷۰ درصدی می‌باشد و لازم است مسئولین به این یادگاران جنگ بیشتر توجه کنند و به آنها سر بزنند.

 وی به وضعیت بد آسفالت کوچه‌های عبور و مرور جانبازان اشاره کرد و افزود : ما جانبازان در عبور از کوچه‌ ها به دلیل وجود چاله‌های فراوان با مشکلات زیادی مواجه هستیم لذا از مدیران می‌خواهیم تا به صورت شعاری عمل نکنند و این را به یاد داشته باشند که برای هر صندلی مدیریتی که روی آن نشسته‌ اند ، ۷۳ شهید جان خود را نثار کرده است.

در پایان این مراسم به مناسبت آغاز ماه محرم مراسم نوحه‌ سرایی برگزار شد و از جانباران بالای ۷۰ درصد تقدیر و  قدردانی صورت گرفت.

telegramdintitled

Share