نماينده لنگرود در مجلس شوراي اسلامي:

برجام با درایت لاریجانی و همراهی نمایندگان مجلس به سرانجام رسید/عقب ماندگی صنعت در استان های شمالی باید جبران شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت خوب و درست رئیس مجلس شورای اسلامی در موضوع برجام، افزود: برجام با درایت دکتر لاریجانی و همراهی نمایندگان مجلس به سرانجام رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۴۴۴ شهید سرافراز نیروی انتظامی گیلان و ۳۸ شهید لنگرود که عصر امروز(۲۲ مهر) در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: ۶۲۴ شهید و بیش از یک هزار و ۸۷۹ جانباز و آزاده در لنگرود حاکی از وفاداری و پایداری مردم این دیار به نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.

photo_2015-10-15_22-13-02 وی با اشاره به مدیریت خوب و درست رئیس مجلس شورای اسلامی در موضوع برجام، افزود: برجام با درایت دکتر لاریجانی و همراهی نمایندگان مجلس به سرانجام رسید.

 لاهوتی با تاکید بر اینکه غیر اقتصادی بودن کشاورزی گیلان باید به نحوی حل شود، تصریح کرد: این موضوع یکی از دلایل مهم بیکاری در استان های شمالی است که آسیب شدیدی نیز به تبع آن به کشاورزی و گردشگری وارد می کند.

 نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: انباشته شدن برنج در کارخانجات برنجکوبی گیلان حاکی از واردات بی رویه برنج است.

 وی با بیان اینکه عقب ماندگی صنعت در استان های شمالی باید جبران شود، خاطرنشان کرد: تغییر کاربری ۱۲ هزار هکتار باغات چای گیلان، ۵ هزار هکتار باغات توت و تهیه یکصدتن ابریشم در حالی که در روزگاری نه چندان دور هزار تن ابریشم دراین خطه تهیه می شد، نشان می دهد که غیر اقتصادی بودن کشاورزی استان باید حل و در برنامه ششم لحاظ شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

teledintitled

Share