در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال گیلان عنوان شد

کفاشیان:گیلان قطب فوتبال کشور است/الماسخاله:به دنبال باندبازی نبودم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس فدراسیون فوتبال گفت:گیلان قطب فوتبال کشور است و نقش مهمی در فوتبال کشور دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در رشت برگزار شد. (گزارش تصویری)

به گزارش به خبرنگار دیارمیرزا از رشت,علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از انتخاب قربانعلی الماسخاله به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان گیلان با قدردانی از خدمات مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت:گیلان قطب فوتبال کشور است و نقش مهمی در فوتبال کشور دارد.
IMG_0249کفاشیان اضافه کرد:با همدلی و همزبانی و به کارگیری تمام نیروها می توان بخوبی کارها را پیش برد و از همین جا از تمام مدیران باشگاه و روسای هیات فوتبال شهرستان ها و سایر اعضای مجمع که با تمام وجود در تلاش هستند کمال قدرانی را دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه اگر امروز از هیات فوتبال گیلان به عنوان یک هیات نمونه در سطح کشور نام برده می شود بخاطر برنامه های راهبردی فدراسیون بوده ,تصریح کرد: هیات فوتبال استان گیلان همگام با فدراسیون فوتبال کارها را پیش برده است و قطعا در آینده با پتانسیل بیشتر و بهتری در آسیا ,فوتبال ایران و تیم های پایه حضور پیدا خواهد کرد.

کفاشیان با قدردانی با زحمات هیات فوتبال گیلان و با تشکر از اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت:فوتبال گیلان همواره چهره های شاخصی در سطح فوتبال کشور داشته است و امیدواریم موفقیت های فوتبال استمرار داشته باشد.

رهنما:امیدوارم این انتخاب برای فوتبال برکت داشته باشد

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز پس از انتخاب مجدد الماسخاله به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان برای وی آرزوی موفقیت کرد و با تشکر از مهران آزاد سرو دیگر کاندیدای ریاست که ۴ رای را به خود اختصاص داده بود,گفت:امیدوارم این انتخاب برای فوتبال گیلان برکت داشته باشد و با همدلی شاهد موفقیت بیشتر فوتبال باشیم.

الماسخاله:به دنبال باندبازی نبودم و با امانتی که به من محول شده بود معامله نکردم

almaskhale0137به گزارش دیارمیرزا قربانعلی الماسخاله پیش از برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان با عرض خیرمقدم به کفاشیان و اعضای مجمع , سخت ترین روزهای کاری یک مدیر را در شروع کار دانست و گفت:علی رغم وجود مشکلات زیاد در این چند ساله در قالب یک تیم متخصص, با تجربه و تحصیل کرده فعالیت کردم و هیچ گاه به دنبال باندبازی و طرفداری از جناحی خاص که متاسفانه این روزها متدوال است نرفتم و از تجربه همه ی افراد با هرگونه گرایشی استفاده کردم.

وی خطاب به اعضای مجمع گفت:همواره تلاش کرده ام به رای ۴ سال پیش مجمع متعهد باشم و خود را خدمتگزار فوتبال بدانم.

الماسخاله با بیان اینکه با همدلی و رفاقت اما اقتدار مدیریتی کارها را پیش برده ام ,تصریح کرد: با امانتی که به من محول شده بود معامله نکردم.

رئیس هیات فوتبال گیلان پیشرفت کارها را در گرو همدلی و تعامل با مدیران بالادست دانست و افزود:با فساد مالی و هرگونه رانت برخورد کرده ام . در این دوره ۴ ساله چهار بار بازرس مالی به حساب ها رسیدگی کرده است و خوشبختانه هر ۴ بار سربلند بیرون آمدیم.

وی بر خودکفایی هیات فوتبال گیلان تاکید کرد و گفت:برای اداره هیات فوتبال گیلان تاکنون یک ریال بودجه از اداره کل ورزش و جوانان نگرفته ام اما همواره برای تقویت باشگاه ها به اداره کل رجوع کرده ام و با افتخار در این خصوص رایزنی نمودم.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گیلان, قربانعلی الماسخاله با ۳۳ رای از مجموع ۳۷ رای اخذ شده برای ۴ سال دیگر در سمت خود به عنوان رئیس هیات فوتبال استان گیلان ابقا شد.مهراد آزاد سرو ۴ رای به دست آورد و محسن خاکزاد , رضا علی اصغری ,محمدرضا باقی زاده,کریم خورسندی,محمدحسین دشتی ثانی و فرهاد عین خراسانی هیچ رایی به دست نیاورند.

 

Share