مدیر حج و زیارت استان گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «حسن فعال» با حکم رئیس سازمان حج و زیارت به سمت مدیر حج و زیارت استان گیلان منصوب شد. در حکم انتصاب مدیر حج و زیارت استان گیلان آمده است : جناب آقای حسن فعال  سلام علیکم نظر به مراتب تعهّد و تجارب جنابعالی در امور مربوط به حج، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «حسن فعال» با حکم رئیس سازمان حج و زیارت به سمت مدیر حج و زیارت استان گیلان منصوب شد.

faal 0001در حکم انتصاب مدیر حج و زیارت استان گیلان آمده است :

جناب آقای حسن فعال

 سلام علیکم

نظر به مراتب تعهّد و تجارب جنابعالی در امور مربوط به حج، عمره و عتبات عالیات، به موجب این ابلاغ به عنوان  «مدیر حج و زیارت استان گیلان» منصوب می شوید.

امید است  با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه ا… الاعظم  (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی و همکاری  با کلیه حوزه ها  و سایر دستگاهها در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران  بیت ا… الحرام و عتبات مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

سعید اوحدی

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت

Share