افضلی‌فرد:مقامات متخلف در زمین‌خواری را به مسئولان مافوق معرفی کردیم

فردی که به عنوان متخلف معرفی شده بود به بخش بازرسی منتقل شد تا همکاری بیشتری با زمین‌خوارها داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: مسئولان اجرایی متخلف در زمین‌خواری در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و البرز را به مقامات مافوق آنها معرفی کردیم اما هیچ برخوردی با این افراد نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شناسایی شماری از مسئولان اجرایی متخلف در موضafzalifardوع زمین‌خواری، گفت: این افراد مسئولان دستگاه اجرایی در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و البرز بوده‌اند که آنها را با مستندات به مقامات مافوق آنها معرفی کردیم تا از سمت شان عزل شوند و برخورد لازم با آنها شود.

وی ادامه داد: متأسفانه هیچ برخوردی با این افراد نشد و تنها در یک مورد فرد مورد نظر اخراج شد که آن هم پس از همکاری‌های وی در مبارزه با زمین‌خواری از سمت خود برکنار شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: در یک مورد دیگر فرد معرفی شده به عنوان متخلف از سمت خود به بخش بازرسی منتقل شد تا در حوزه نظارت بتواند همکاری بیشتری با زمین‌خوارها داشته باشد.
افضلی‌فرد خاطرنشان کرد:‌ در برخی مناطق به حدی زمین‌خواری گسترش یافته که دیگر زمینی برای زمین‌خواران نمانده است و آنها به جای زمین باید یکدیگر را بخورند.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share