مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان

در فضای انتخابات،سپاه وام‌دار هیچ حزب و شخصی نیست/کمک در راستای صیانت از آرای مردم وظیفه مسئولین تبلیغات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه، امروز خردجمعی در سپاه استان حاکم است، یادآور شد: در فضای انتخابات، سپاه وام‌دار هیچ حزب و شخصی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه، امروز خردجمعی در سپاه استان حاکم است، یادآور شد: در فضای انتخابات، سپاه وام‌دار هیچ حزب و شخصی نیست.

۲۰۱۵۰۳۰۴۱۶۱۷۱۰_motamed_4562حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عزت‌الله معتمد،امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی رده‌های سپاه قدس گیلان، تبلیغات را به عنوان سلاح اثرگذار در برهه کنونی دانست و اظهار کرد: امروز بخش عمده‌ای از جامعه تحت تاثیر تبلیغات قرار دارد و در این راستا کمپانی‌های فراتبلیغاتی دشمن نیز به شدت به‌دنبال دروغ‌پراکنی هستند.

وی تاثیرگذاری جهت بالابردن روحیه آرمان‌گرایی را یکی از ارکان مهم تبلیغات در سپاه عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه‌های مهمی که می‌تواند در این خصوص نقش‌آفرینی جدی داشته باشد، روابط عمومی‌‌ها هستند؛ زیرا مخاطبان و فضای گسترده‌ای در اختیار دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار تبلیغات، کار فردی نیست، گفت: ایجاد تعدیل و تسلط بر گرایش‌ها، باورها و بینش‌های افراد، نیازمند کار تبلیغات گروهی است.

حجت‌الاسلام معتمد، رصد اخبار، اشراف اطلاعاتی و شناسایی تهدیدات و آسیب‌های محلی را از وظایف مسئولین تبلیغات و روابط عمومی‌ها دانست و گفت: کمک کردن در راستای صیانت از آرای مردم از وظایف مسئولین تبلیغات است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات پیش‌ رو تصریح کرد: پاسداران با حضور هوشمندانه و نگاه بصیرانه که خواسته مقام معظم رهبری است، در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام معتمد با بیان اینکه، امروز خردجمعی در سپاه استان حاکم است، یادآور شد: در فضای انتخابات، سپاه وام‌دار هیچ حزب و شخصی نیست.

وی تأسی از رهنمودهای داهیانه‌ رهبر معظم انقلاب را عامل موفقیت ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری، مطالبه‌ به‌حق رهبری است که با اراده‌ مصمم آحاد مردم در عرصه‌ انتخابات، عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی تداوم خواهد داد.

/ایسنا

Share