استاندار گیلان در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان رودبار

ساخت نمادی از هویت سرزمین گیلان در لوشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان رودبار بر ضرورت تاکید کرد و افزود : حاضرم بیشتر وقتم را برای سرمایه گذار نه سرمایه بر بگذارم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان رودبار بر ضرورت تاکید کرد و افزود : حاضرم بیشتر وقتم را برای سرمایه گذار نه سرمایه بر بگذارم .(گزارش تصویری)

۲۰۱۵۰۸۲۷۱۱۴۹۰۱_najafi_7043دکتر نجفی با اشاره به اینکه دولت به بخش کشاورزی توجه دارد گفت : امسال برای اولین بار پس از سالها  واردات گندم به کشور نداشتیم در گیلان برای بیش از ۷ ماه ذخیره ی گندم داریم در حالیکه در ابتدای دولت گیلان ۱۵ روز ذخیره داشتیم.

وی با بیان اینکه علی رغم تلاش های خادمان نظام در ابتدای دولت تدبیر و امید عقب ماندگی هایی در بخش آزاد راه، بزرگراه، راه آهن و راه های استان وجود داشت افزود : امروز برای اتمام ۱۴ کیلومتر باقیمانده از آزاد راه قزوین- رشت بیش از یک هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار لازم است در صورتی که در سالهای قبل با ۲۵۰ میلیارد تومان قابلیت تمام شدن داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه راه آهن قزوین- رشت نیز در ۲ سال قبل قرار بود بهره برداری شود خاطر نشان کرد : در ۲ سال قبل متأسفانه پیشرفت ریل گذاری بسیار ناچیز بود که امیدواریم تا پایان سال ۹۵ این راه آهن به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه به جد بدنبال رفع مشکل مردم منجیل و رودبار در بخش آزاد راه هستیم گفت : درخصوص پرداخت عوارض مشکلاتی وجود دارد که در سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان این مسئله مطرح خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا مردم این شهرستان آسیب نبینند و بحث پرداخت چندباره ی عوارض از سوی مردم باعث اشتباه در آمارها می شود.

 استاندار گیلان به ساخت نمادی از  هویت سرزمین گیلان در منطقه لوشان اشاره کرد و گفت : در طراحی این نماد که از ایده های نخبگان بهره گیری می شود .

وی با اشاره به اینکه تلاشهای ویژه ای درخصوص آب روستایی، توسعه گازرسانی و نیز بهسازی راه های روستایی در این دولت انجام گرفته است افزود : گیلان با همه ی زیبایی هایی که دارد نباید در خدمت رسانی به مردم در بخش های مختلف عقب ماندگی داشته باشد و زمانی که آمارها را نسبت به استان های دیگر مقایسه می کنیم در صورت وجود عقب ماندگی بسیار مکدر می شوم.

دکتر نجفی با بیان اینکه در بخش صنعت توفیقات خوبی در استان بدست آورده ایم تصریح کرد : در بخش پتروشیمی لوشان دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که تا ۳ ماه آینده بحث سرمایه گذاری توسط سه بانک عامل و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی انجام خواهد گرفت.

وی همچنین عزم دولت درخصوص گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار را بسیار جدی عنوان کرد و افزود : در این بخش همانند حوزه بهداشت که کارنامه ی موفقی ارائه شده است عمل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه قیمت نفت به حداقل رسیده است افزود : با توجه به تمامی مشکلاتی که بر سر راه این دولت وجود دارد پروژه های عمرانی بیش از ۳ برابر رشد داشته است و با دیپلماسی انجام گرفته این روند ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حاضرم بیشتر وقتم را برای سرمایه گذار نه سرمایه بر بگذارم گفت : دولتی موفق خواهد بود که فرش قرمز برای بخش خصوصی پهن نماید تا برای ایجاد اشتغال گامهای موثری برداشته شود.

استاندار گیلان  ضمن بیان اینکه در این دولت مجوزی برای ساخت شهرکهای ویلایی نداده ایم گفت : برای ساخت هتل و توسعه ی بخش گردشگری آماده ی هرگونه همکاری با سرمایه گذاران هستیم و بانک ها موظفند از این بخش حمایت کنند.

وی با بیان اینکه به کسانی که در جهت ایجاد شغل تلاش می کنند احترام می گذاریم افزود : این احترام فضایی را در استان و کشور فراهم می کند که رضایت مردم، شهدا و رهبری را در پی خواهد داشت و ما موظف هستیم اقدامات خود را به طور صحیح انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به شور ونشاطی که در بین مردم شهرستانها و روستاها در هفته دولت به دلیل بهره برداری از پروژ ه های عمرانی بوجود آمده است گفت : از صداوسیما میخواهم به توفیقات دولت که همان توفیقات نظام است بیشتر به پردازد و این حضور ارزشمند همدلی مردم و مدیران در هفته دولت را انعکاس مناسب دهد.

۲۰۱۵۰۸۲۷۱۰۵۲۱۵_IMG_6976در این مراسم عطا الله حکیمی نماینده ی مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عنایات ویژه ی استاندار در ۲ سال اخیر به شهرستان گفت : امیدواریم با تلاش همه ی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی شاهد توسعه ی همه جانبه ی این شهرستان باشیم.

همچنین فرماندار رودبار گفت : در هفته ی دولت ۹۴ تعداد ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سیدمحمد احمدی خاطر نشان کرد : در تعداد پروژه های هفته ی دولت نسبت سال گذشته ۳۳ درصد افزایش و در میزان اعتبارات ۴۳ درصد رشد داشته ایم.

در ادامه حجت الاسلام خضری امام جمعه منجیل با اشاره به اینکه سفر نماینده عالی دولت در استان به شهرستان های مختلف مایه ی خیر و برکت خواهد بود گفت : همدلی و یکدلی که در استان وجود دارد باعث رشد، افتخار و سربلندی برای مردم است.

Share