عصر امروز اتفاق افتاد:

تساوی داماش مقابل ایرانجوان بوشهر در رشت/آیا این بازی آخرین بازی داماش بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اف سی داماش، عصر امروز داماش گیلان در رشت مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی صفر-صفر متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اف سی داماش، عصر امروز داماش گیلان در رشت مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی صفر-صفر متوقف شد.  damash_guilan

داماش گیلان در حالی پای به این میدان گذاشته بود که خبر اعتصاب بازیکنان و کادر فنی مدیریتی پس از بازی برابر بوشهر همه چیز را تحت شعاع قرار داده بود . ترکیب داماش در این دیدار متفاوت از شش بازی گذشته بود و آوردن هادی سهرابی به خط دفاعی و بازگشت بهنام عسگرخانی به قلب دفاعی باعث استحکام هر چه بیشتر این خط شده بود.

بازی در نیمه اول با حملات جسته گریخته داماشی ها توام بود و مهمترین حادثه این نیمه شعارهایی بر علیه برخی مسئولین باشگاه و مسئولان استانی بوده است .

داماش این نیمه را با ترکیب زیر آغاز کرد :

محمدی ، حاجتی ، عسگرخانی ، نوری ، سهرابی ، رستمی ، محمد طالبی ، خدابنده لو ، قربانزاده ، نجفی و حیدری .

تعویضی های داماش در این بازی سعید طالبی ، حافظ یعقوبی و محمد جعفری بودند.

نکته قابل توجه بازی های این هفته تعداد بازی هایی بود که به تساوی انجامیده بود؛ در مجموع ده بازی انجام گرفته ، پنج دیدار به تساوی انجامید.

داماش با این تساوی همچنان در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و طبق گفته مسئولین دیگر پا به زمین تمرین و مسابقه نخواهند گذاشت مگر اینکه درصدی از قراردادهای شان را دریافت نمایند !

Share