فرمانده سپاه قدس گیلان

آمادگی احیای تمام رودخانه‌های شهرستان رشت توسط سپاه وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالله‌پور با اشاره به آمادگی سپاه قدس گیلان برای احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت، خاطرنشان کرد: آمادگی احیای تمام رودخانه‌های شهرستان رشت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان توسط سپاه وجود دارد و مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه پرورش ماهی در قفس گیلان با تاکید بر استفاده از توانمندی قرارگاه اقتصادی خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: امکان ساخت ۱۰۰ قفس پرورش ماهی توسط قرارگاه مذکور در استان وجود دارد.

۲۰۱۵۰۶۲۷۲۲۵۹۵۰_abdollah486وی به کیفیت ساخت قفس‌های پرورش ماهی توسط قرارگاه اقتصادی خاتم‌الانبیا (ص) اشاره کرد و افزود: قفس‌های مذکور دارای پنج سال ضمانت است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه وقتی در صنعت ساخت موشک تمام دنیا را متحیر می‌کنیم در ساخت قفس پرورش ماهی مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: استان کردستان قرارداد ساخت ۵۰ قفس پرورش ماهی برای استفاده از پشت سدها را با قرارگاه اقتصادی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ساخت قفس پرورش ماهی را سبب تحول اقتصادی و اشتغالزایی در استان خواند و بیان کرد: بسیج دریای بی‌انتها از ظرفیت‌ها است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی از راه‌اندازی و احیای ۹۰۸ کارگاه تولیدی تعطیل و نیمه‌فعال از ابتدای امسال تاکنون توسط سپاه قدس گیلان در استان خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد تومان برای احیای کارگاه‌های مذکور از سرمایه‌گذاری شده است.

عبدالله‌پور با اشاره به آمادگی سپاه قدس گیلان برای احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت، خاطرنشان کرد: آمادگی احیای تمام رودخانه‌های شهرستان رشت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان توسط سپاه وجود دارد و مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر ایجاد طرح‌های دریا مطابق با استانداردها تاکید کرد و یادآور شد: طرح‌های دریای موجود در شأن مردم ما نیست و نخستین طرح الگویی طرح دریا در ساحل را در استان راه‌اندازی کردیم.

وی ساخت مسکن محرومان را از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در استان خواند و اظهار کرد: دو میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در نقاط مختلف استان اختصاص داده شده است.

عبدالله‌پور بر توجه به توانمندی سپاه در عرصه‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: سپاه آمده، تا به دولت کمک کند و مسئولان از این ظرفیت برای توسعه استان بیشترین بهره را ببرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۵ هزار مهندس به شبکه بسیج گیلان متصل هستند.

/فارس

Share