تودیع و معارفه سرپرستان حراست فرمانداری رودبار برگزار شد

احمدی:دولت تدبیر و امید از تمام ظرفیتها برای آبادانی استفاده می کند/پناهی:مجریان انتخابات حق طرفداری از نامزد خاصی را ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد احمدی فرماندار رودبار در دیدار مدیرکل حراست استانداری با جمعی از مدیران این شهرستان ، اظهار کرد : دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به همه آراء ، عقاید و اندیشه ها احترام می گذارد و از تمام ظرفیتها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد احمدی فرماندار رودبار در دیدار مدیرکل حراست استانداری با جمعی از مدیران این شهرستان ، اظهار کرد : دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به همه آراء ، عقاید و اندیشه ها احترام می گذارد و از تمام ظرفیتها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده می کند.

۱قarticle احمدی خاطر نشان کرد: بر اساس مستندات قابل اثبات مایه مباهات است که در استان گیلان نیز نماینده عالی دولت با نگاه فنی ، حرفه ای و متوازن و به دور از نگاههای سیاسی تمام تلاش خود و مدیران را برای توسعه همه جانبه گیلان به کار بسته است.

وی با بیان اینکه مسوؤلیت امروز همه ما فرصت و امانت خدمت به مردم هستند ، افزود : از لحظه لحظه این فرصت باید نهایت بهره را برای خدمت صادقانه ، تلاش در جهت رسیدگی به امور مردم و رفع دغدغه ها و مشکلات آنها بکار گیریم.

احمدی یادآور شد : عزیزانی که در راستای تدابیر و سیاستهای دولت تدبیر و امید در انجام امور و فعالیتهای محوله پویا و کوشا باشند و رضایت مردم را همراه داشته باشند ، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به حراست نگاه تعریف شده ای برای مراقبت است نه مقابله ، تأکید کرد : حراست مکان امن و پایگاهی برای انعکاس مشکلات و بیان راحت همه مسائل و موارد تمام افکار و اندیشه هاست.

مجریان انتخابات حق طرفداری از نامزد خاصی را ندارند

مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری نیز در این نشست پیشگیری را از اولویتهای اقدامات حراست دانست و افزود : با سعه صدر و تأمل و با غلبه منطق و قانون بر احساسات شخصی تلاش می شود از مشکلات کاسته شود.

پناهی خاطر نشان کرد : با آرامش ، صفا و صمیمیت و نیز همدلی کارها را به پیش می بریم و از آنجائیکه برای تمام امور قانون پیش بینی شده است ، اجازه بی احترامی و توهین به افراد ،حتی متخلفین را نیز نمی دهیم.

وی تأکید کرد : آرامش ،صفا و صمیمیت از چارچوبهاو اهداف فعالیت حراست است و ایجاد فضای امن و آرام در فرمانداریها نیز از اهم امورات به شمار می رود.

مدیر کل حراست استانداری در ادامه با بیان اینکه همه باید تلاش نماییم قطار دولت تدبیر و امید که با همکاری و خواست مردم در ریل قرار گرفته است با سهولت و سرعت مناسب حرکت کند، تصریح کرد : تلاش می کنیم در مسیر توسعه دولت تدبیر و امید مشکل ایجاد نگردد.

وی با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز امسال بیان کرد : همه ما بعنوان سربازان نظام تلاش می کنیم فضای آرام و آزادی را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای آراء همانند انتخاباتهای گذشته فراهم نماییم.

پناهی فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب همه دانست و افزود : هیچکدام از مجریان و متولیان مستقیم برگزاری انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند  و همه همت و تلاش ها باید ضمن فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم ،حفظ و صیانت آراء مردم باشد.

 در این نشست همچنین با قدردانی از زحمات مهدی سبزی ، رضا جمشیدی بعنوان سرپرست جدید حراست فرمانداری رودبار معرفی شد.

۲sarticle ۳sarticle

Share