نواختن سه تار به سبک فیوژن توسط هنرمند جوان رشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هنرمند جوان رشتی ، نخستین هنرمند گیلانیست که دیشب سه تار نوازی به سبک فیوژن را اجرا کرد. ارژنگ حسینی هنرمند جوان موسیقی گیلان دیشب در خانه فرهنگ رشت با اجرای تلفیقی از مکاتب موسیقی هندوستان و ردیف دستگاهی ایران با سبک فیوژن تجربه ای نو در سه تار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هنرمند جوان رشتی ، نخستین هنرمند گیلانیست که دیشب سه تار نوازی به سبک فیوژن را اجرا کرد. ارژنگ حسینی هنرمند جوان موسیقی گیلان دیشب در خانه photo_2015-07-23_17-10-52فرهنگ رشت با اجرای تلفیقی از مکاتب موسیقی هندوستان و ردیف دستگاهی ایران با سبک فیوژن تجربه ای نو در سه تار نوازی رادر گیلان به نمایش گذاشت.
ارژنگ حسینی هنرمند جوان گیلانی متولد ۱۳۶۹در شهر رشت است. وی موسیقی را از سال ۱۳۸۳ با ساز تنبک آغاز کرد.و در جشنواره بومی – محلی گیلان در کیش در سال ۱۳۸۸ و جشن سالگرد تاسیس خانه فرهنگ که امسال برگزار شد به عنوان نوازنده سه تار حضور داشت.
موسیقی فیوژن ترکیبی از سبک های مختلف موسیقی و از زیرشاخه های موسیقی جز است. این سبک موسیقی، چند وجهی است که ترکیبی از موسیقی جز،موسیقی کلاسیک و موسیقی های محلی مناطق مختلف دنیا و یا ترکیبی از موسیقی محلی با موسیقی کلاسیک است. در موسیقی معاصر ، ریتم و هارمونی جایگاهی پررنگ تر نسبت به ملودی دارد و این از ویژگی های بارز موسیقی فیوژن است.

Share