غرق شدن جوان سیرجانی در ساحل طالب آباد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جوان ۲۹ساله سیرجانی در ساحل طالب آباد شهرستان بندر انزلی استان گیلان دچار غرق شدگی شد و جان باخت. فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در «ساحل طالب آباد» عوامل پاسگاه حسن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جوان ۲۹ساله سیرجانی در ساحل طالب آباد شهرستان بندر انزلی استان گیلان دچار غرق شدگی شد و جان باخت.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در «ساحل طالب آباد» غرقعوامل پاسگاه حسن رود برای بررسی موضوع سریعاً به محل اعزام شدند.
سرهنگ “هرمز عشقی” افزود: در برررسی های به عمل آمده توسط عوامل انتظامی در محل مشخص شد جوانی۲۹ ساله که راننده کامیون بوده حوالی ساعت ۲۱۰۰به همراه ۲ تن از دوستانش جهت شنا به ساحلی خارج از طرح های سالم سازی وارد می شود و به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و نیز شنا در منطقه خطر آفرین دچار غرق شدگی می گردد.
وی ادامه داد:جسد این جوان پس از ۲۴ساعت و با کمک خانواده وی در حین گشت زنی در دریا در فاصله یک کیلومتری از ساحل از آب گرفته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و تمایل مسافرین به شنا و بهره بردن از موهبت دریا به شهروندان توصیه کرد:که از طرح های سالم سازی دریا استفاده نموده و حتی با وجود تسلط به فن شنا از شنا در مناطق خطر آفرین جدا اجتناب نمایند.

Share