ضیافت افطار دفتر امام جمعه اسالم برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از خانواده های محترم کمیته امداد بخش اسالم و جمعی از اعضاء کانون رهپویان ولایت تالش ، در مراسم افطاری دفتر امام جمعه اسالم ، شرکت کردند. در ابتدای این مراسم ، امام جمعه اسالم ، با ذکر این نکته که براساس روایات، هر مومنی موقع افطار یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از خانواده های محترم کمیته امداد بخش اسالم و جمعی از اعضاء کانون رهپویان ولایت تالش ، در مراسم افطاری دفتر امام جمعه اسالم ، شرکت کردند.
در ابتدای این مراسم ، امام جمعه اسالم ، با ذکر این نکته که براساس روایات، هر مومنی موقع افطار یک دعای مستجاب دارد قبل از افطار ، مراسم دعا را اجراء کردند و گفتند:برکات حضور در صحنه های اجتماعی، مراسمات راهپیمایی ها، نمازهای جمعه و جماعت ، حقیقتاً قابل شمارش و احصاء نیست.و من امیدوارم از این به بعد، بیش از گذشته شاهد حضور شما در مراسمات مساجد باشیم.برای بنده باعث افتخار است که در چنین شبی توفیق خدمت گذاری به شما را نصیبم کرد.
گفتنی است در این مراسم ۲۰۰ نفر شرکت داشتند و حضور جمعی از جوانان عزیز با شور و حال خاصی وبا نشاط عجیبی که خدمت می کردند قابل توصیف نمی باشد.

۹dqb92tq ۷۹z3o6w4 g0wk7re3 jky116gy prhah2yu tkc4hhvm

Share