امام جمعه انزلی در دیدار با اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در انزلی

شورای نگهبان جایگاه بسیار مهمی برای حفظ نظام و حاکمیت الهی محسوب می شود/برای تصمیم هایتان بین خود و خدایتان حجت داشته باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اعضای شواری نگهبان شهرستان بندرانزلی به مناسبت هفته شورای نگهبان با امام جمعه شهرستان خود دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اعضای اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در انزلی به مناسبت هفته شورای نگهبان با امام جمعه شهرستان خود دیدار کردند

---IMG_0560 (1)حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با ابراز خوشحالی از این دیدار، شورای نگهبان و مجموعه های مربوط به آن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود : امام راحل (ره) برای اینکه انقلاب منحرف نشود و به سرنوشت دیگر انقلاب ها دچار نگردد شورای نگهبان را تعیین کردند فلذا این جایگاه ، جایگاه بسیار مهمی برای حفظ نظام و حاکمیت الهی محسوب می شود .

وی به نقش مهم و سرنوشت ساز شورای نگهبان در انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد : وظایف شما عزیزان همچون کار قضاوت از حساسیت و تاثیرگذاری بسیاری برخوردار است زیرا اگر شما کسی را تایید کنید و او صلاحیت لازم را نداشته باشد انتظارات مردم را برطرف نکرده و از طرفی دیگر نیز ممکن است با رد صلاحیت یک فرد یک جامعه را از خدمت آن محروم کنید.

امام جمعه انزلی در ادامه دیدار خود با اعضای شورای نگهبان شهرستان انزلی خاطر نشان کرد : به لحاظ این حساسیت باید در فعالیت هایتان با اهتمام بیشتری عمل کرده و برای تصمیم و اقدامی که انجام می دهید ، بین خود و خدایتان حجت داشته باشید.Read More

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین با بیان اینکه باید ناظران صندوق ها افراد مورد وثوق باشند بر اهتمام نظر بر روی انتخاب آنان تاکید کرد و افزود: اگر می خواهید انتخاباتی بدون مشکل داشته باشید بر روی انتخاب ناظران دقت نظر داشته و در این راستا باید از افراد مورد اطمینان و توانمند استفاده کنید.

صداقت و بی طرفی دیگر موضوعی بود که امام جمعه شهرستان بندرانزلی به آن تاکید کرد و گفت : شما باید اصل نظام را در نظر بگیرید ، باید سعی کنید از افرادی استفاده کنید که گرایش جناحی نداشته باشند .

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین همچنین اضافه کرد : اگر کسی گرایشی داشته باشد قطعا گرایش خود را در تصمیمات و امور دیگر دخیل میکند و نباید این گونه باشد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : نظام نشان داده در طول همه ی انتخابات گذشته برای انتخاب و رای مردم احترام قائل است و آرای مردم را حق الناس می داند

امام جمعه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه این انتخابات از تمامی جهات دارای اهمیت است عنوان کرد : خواست رهبری معظم انقلاب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است لذا باید در قول و عمل ، این حضور را محقق کرد .

وی در پایان سخنان خود متذکر شد : دشمن همیشه در صدد نفوذ به مراکز حساس و تصمیم گیر نظام بوده و در دو انتخابات پیش رو نیز تلاش وافری برای این جهت دارد که همه باید مراقب و هوشیار باشند.

در ادامه جلسه نیز حاج ولی علی پور ، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در انزلی با تبریک هفته «شورای نگهبان» گزارشی جامع در خصوص وضیعت این شورا و انتخابات گذشته ارائه کرد و در سخنانی کوتاه تصریح نمود : شورای نگهبان امین و نگهبان حقوق مردم و کاندید های تایید شده است فلذا در راستای تحقق این هدف مهم نیازمند حمایت معنوی امام جمعه محترم شهرستان هستیم .

گفتنی است حاج اسماعیل اتقیا ، حاج اکبر رودکار ، حاج اسماعیل بشارتی ، حاج نور محمد کاظم پور ، حاج فریدون صیادی ، حاج سید کریم پیشوایی و حاجیه خانم ناهید صفری و حاجیه خانم طاهره تحیری نیز در جایگاه دیگر اعضای شورای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان در این دیدار حضور داشتند .

---IMG_0560 (2) ---IMG_0560 (3) ---IMG_0560 (4)

Share