پوررشعبان شهردار انزلی:

تجمع همسران کارگران اقدام درستی نبود/کنترل هزینه های جاری در شهرداری انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان یکی از اصلاحات مورد نیاز را کنترل هزینه های جاری دانست و افزود: در این راستا راهکارهایی برای کنترل هزینه ها ارائه شده است .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان،شهردار انزلی در نشست خبری امروز که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد : با وجود مشکلات مالی سایر شهرداری های استان ، شهرداری انزلی ۲۲.۸ درصد افزایش درآمد داشته و هدف ما این است که با انجام اصلاحات روند رو به رشدی داشته باشیم.

shaban_0663وی یکی از اصلاحات مورد نیاز را کنترل هزینه های جاری دانست و افزود: در این راستا راهکارهایی برای کنترل هزینه ها ارائه شده است .

پورشعبان با تشکر از نماینده مردم انزلی در مجلس تصریح کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته و حمایت آقای خسته بند و آقای پورزرندی بانک شهر وارد انزلی شده و هم اکنون ٢ تفاهم نامه امضا شده و به تصویب شورای شهر رسیده است.
شهردار انزلی با بیان اینکه هیچگونه چشمداشتی مالی و وامی از «بانک شهر» نداریم اظهار کرد: میخواهیم این بانک در توسعه شهر به ما کمک کند و در این راستا اولین نت شهر(باجه های عابر بانک) در انزلی نصب شد .
شهردار انزلی درمورد بودجه ی شهرداری گفت: بودجه امسال شهرداری ۵۵ درصد جاری و مابقی عمرانی است و باتوجه به رویکرد شهرداری درخصوص کنترل هزینه های جاری، برون سپاری نیروها در دستورکار است که موجب می شود تصدی گری شهرداری کاهش یابد و منجر به ارتقای خدمات شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا در مورد تجمع همسران کارگران شهرداری گفت : بنده روزانه تعداد زیادی مراجعه کننده دارم و همه آنها با معاون من صحبت داشته اند و این تجمع ها ، حرکت خوبی نیست. اگرچه انها حق داشتند اما حرکتشان درست نبود .
رضا پورشعبان ادامه داد : آنها حق دارند اما در بسیاری از شرکت ها این مشکلات وجود دارد و من با آنها صحبت کرده ام و حقوقشان پرداخت شده و حتی عذرخواهی هم صورت گرفت اما در برخی موارد تخلف صورت گرفته که با آنها برخورد کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا با اجرای طرح شنای بانوان در مقابل هتل جهانگردی این هتل دچار مشکلاتی خواهد شد به خبرنگار دیارمیرزا پاسخ داد: انزلی دارای ١٨کیلومتر ساحل است که در مقابل ١١ کیلومتر آن هتل ها و ساختمان ها قرار دارد و در همه جای دنیا هتلی که منظره بهتری داشته باشد گران تر است و با اجرای این طرح چشم انداز هتل جهانگردی حذف نشده است .

Share