رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

باند خانوادگی قاچاق هروئین در گیلان متلاشی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و متلاشی شدن باند خانودگی قاچاق هروئین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و متلاشی شدن باند خانودگی قاچاق هروئین در استان خبر داد.۸۱۶۶۶۸۹۲-۷۰۰۰۷۵۰۱

سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند خانوادگی تهیه موادمخدر در استان، ماموران پس از تعقیب، مراقبت و تحقیقات پلیسی و در تعامل با ماموران اداره اطلاعات از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این باند به استان گیلان مطلع شدند.

وی افزود: خودرو این چهار قاچاقچی که در پوشش خانواده مشغول حمل مواد مخدر بودند، در محور قزوین – رشت متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خانم مواد را به طرز ماهرانه ای در لباس خود پنهان کرده بود، گفت: در بازرسی از او، چهار کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف شد و متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اضافه کرد: نیروی انتظامی به طور بی امان مشغول مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر بوده و شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم استان در این حوزه می باشد.

/ایرنا

Share