انتقاد امام جمعه اسالم از میهمانان برنامه ماه عسل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه اسالم با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها بر اساس محاسبات غلط خود و ایجاد جنگ روانی و شیطنت به دنبال دو قطبی‌سازی جامعه ایرانی و حتی زمینه‌سازی برای اعتراضات اجتماعی بودند و برخی جریان‌های غرب‌گرا در ایران نیز در این مسیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه اسالم با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها بر اساس محاسبات غلط خود و ایجاد جنگ روانی و شیطنت به دنبال دو قطبی‌سازی جامعه ایرانی و حتی زمینه‌سازی برای اعتراضات اجتماعی بودند و برخی جریان‌های غرب‌گرا در ایران نیز در این مسیر گام بر داشتند اما با سخنان مقام معظم رهبری خلع‌سلاح شدند.

۷۵۵plpj0وی به حمایت حضرت آقا از تیم مذاکره کننده و ترسیم دقیق خط قرمزها اشاره کرد و افزود: در صورت شکست مذاکرات تنها مقصر این شکست زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیسم است.

جدایی با تصریح بر اینکه فرمایش‌های حضرت آقا چیدمان گروه ۱+۵ را بر‌هم زد، یادآور شد: بیانات حضرت آقا سرشار از حکمت و اقتدار بود و تعیین خطوط قرمز حضرت آقا آمریکا را پریشان کرد.

امام جمعه اسالم افزود: حضرت آقا بزرگ‌ترین آفت مدیریتی کشور را توجه نکردن به توانمندی‌های ذاتی کشور دانستند و فرمودند با وجود اینکه هنوز به بسیاری از آیتم‌های اقتصاد مقاومتی عمل نشده اما کشورمان به فضل الهی پا برجاست.

وی با اشاره به برنامه ماه عسل گفت: صدا و سیما در انتخاب کسانی که روی آنتن می‌روند دقت بیشتری کند، حضور مهمانان مسئله‌دار در برنامه ماه عسل جای تعجب بوده و چهره کردن کسانی که مشکل جدی در حجاب دارند بزرگ‌ترین عامل بدحجابی در کشور است.

جدایی در ادامه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه‌داری از اعمالی است که انسان را شبیه خدا می‌کند و قلب روزه‌دار اگر همتش را بلند کند، نور حق در قلبش می‌تابد.

وی روزه‌داری را بندگی و صعود روحانی دانست و افزود: گرسنگی یک عمل بندگی مانند ورزش است و روزه‌داری مقاومت انسان را در مقابل هوس‌ها و شهوات و میل‌های ظلمانی تقویت می‌کند.

خطیب جمعه اسالم با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و معرفی شخصیت ایشان تصریح کرد: نقش صلح امام حسن (ع) در حفظ دین کمتر از نقش نهضت و قیام امام حسین (ع) نبود.

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات جدید تاریخی، صلح امام حسن (ع) نقش اساسی و بی‌بدیل در حفظ اساس اسلام داشت و این نشان‌دهنده عمق نگاه و بصیرت فوق‌العاده امام است.

جدایی درباره فرا رسیدن شب‌های قدر خاطرنشان کرد: هفته آینده مهم‌ترین، حساس‌ترین و سرنوشت سازترین هفته برای انسان بوده و هفته تقدیر و سیر الهی است و بیدار می‌مانیم تا بیدار شویم.

وی در ادامه با تشریح شلیک موشک به هواپیمای مسافری ایرباس یادآور شد: دادن مدال شجاعت به شلیک کننده موشک عمق خباثت آمریکا را نشان می‌دهد.

Share