در خطبه های نماز جمعه این هفته:

امام جمعه انزلی: نباید در مراسم مذهبی به دیگر مذاهب توهین کنیم/خسته بند: تهمت های بسیاری شنیده ام اما همواره به دنبال کارهای عملیاتی بوده ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شمس الدین خاطرنشان کرد: آنها که در مراسم مذهبی به مذاهب دیگر توهین می کنند ، آب به آسیاب دشمن می ریزند و این خلاف است؛ مسئولان باید مواظب باشند که به این افراد میدان ندهند و مردم هم باید با این حرکات مخالفت کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : وحدت نیاز همه اقشار از مردم و دولت تا گروه های سیاسی و مذهبی است .

baqrn5t2وی خاطرنشان کرد: آنها که در مراسم مذهبی به مذاهب دیگر توهین می کنند ، آب به آسیاب دشمن می ریزند و این خلاف است؛ مسئولان باید مواظب باشند که به این افراد میدان ندهند و مردم هم باید با این حرکات مخالفت کنند .

شمس الدین تصریح کرد: این گونه افراد از حس ایمانی مردم سوءاستفاده کرده و دشمن تراشی می کنند درحالی که باید وحدت در همه صحنه ها حفظ شود.

خطیب جمعه انزلی در ادامه در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار کرد: همه مردم و مسئولان به دنبال یک توافق خوب هستیم و این چهارچوب را رهبری مشخص کرده و رییس جمهوری هم تائید و مردم بر آن صحه گذاشته اند.

وی با تاکید بر این که ما برای کشور و نظام خود اقتدار و سربلندی می خواهیم و هیچگونه محدودیتی برای پیشرفت های علمی خود نمی پذیریم، افزود: در این توافق باید لغو همه تحریم ها انجام شود و از طرفی دیگر به آژانس بین المللی انرژی اتمی هم اعتمادی نیست زیرا این آژانس مستقل نیست و همه ضربه هایی که تاکنون خورده ایم، از این آژانس بوده است .

حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: هرچند امریکا چهره عوض کرده و از تهدید نظامی حرف می زند ولی خود می داند که از این ترفندها نتیجه نمی گیرد .

وی با بیان این که در شرایط خاصی هستیم افزود: شرایط موجود منطقه و وقایعی که اتفاق می افتد نیاز دارد با دقت و هوشیاری و تدبیر مورد بررسی قرار گیرد تا امنیت و اقتدار جمهوی اسلامی حفظ شود .

وی متذکر شد: امروز دشمن با تقویت تروریسم در صدد ایجاد هرج و مرج و کشتار و آشوب طلبی در کشورهای اسلامی است و از طرف دیگر حرکت مهم بیداری اسلامی کشورها مورد سرکوب قرار گرفته و از روند روبه رشد آن جلوگیری شده و مذاکرات هسته ای هم که برای محدود کردن جمهوری اسلامی بوده در مرحله حساسی قرار گرفته، اینها همه برای آن است که قدرت نظام اسلامی ایران را محدود کنند تا در جهان گسترش پیدا نکند .

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با ارائه گزارشی از عملکرد خود گفت : انتخابات در پیش است و من تاکنون دنبال کارهای حاشیه ای نرفته ام بلکه دنبال کارهای عملیاتی بوده ام .

حسن خسته بند اظهار کرد : در این مدت تهمت های بسیاری شنیده ام، من نوکر رهبری و مردم هستم چون از امام آموخته ام پشتیبان ولایت فقیه باشم تا مملکت آسیب نبیند.

وی خرید زمین از نیروی دریایی برای اداره بندر ، تعریض جاده خمام به انزلی ، ساخت بیمارستان ، تثبیت منطقه آزادانزلی ، ۱۰ کیلومتر لوله گذاری آب، گازرسانی به شهرستان ، بازگشایی خیابان اطباء ، ۴۲ کیلومتر دیواره سازی تالاب ، راه اندازی کنارگذر ، ساخت بزرگترین موج شکن انزلی را بعنوان بخشی از کارهای خود در مدت نمایندگی مردم ذکرکرد .

Share