سخنگوی شورای شهر تالش خبرداد

واگذاری منطقه تفریحی قروق , سیاه‌داران و پارک جنگلی گیسوم تالش به بخش‌خصوصی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش از واگذاری بخشی از فضای پارک سیاه‌داران و گیسوم این شهر به بخش‌خصوصی برای توسعه امر گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی وانوایی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم شهرداری این شهر در سال جاری پیگیری می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی کارخانه آسفالت از جمله پروژه‌هاست تا بتوانیم در فاز کوچک آسفالت شهر را تامین کنیم.

۱۳۹۰۱۲۲۶۰۰۰۲۲۱_PhotoAوی وضعیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تالش را نابسامان خواند و گفت: با راه‌اندازی کارخانه آسفالت مشکل آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها برطرف می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش بحث پسماند را از دیگر پروژه‌های مهم این شهر عنوان کرد و افزود: به توافق رسیدیم که تفکیک از مبدأ را آغاز کنیم و به دنبال آن کارخانه پسماند به شیوه زباله‌سوز و مدرن راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه مقدمات کار مذکور فراهم شده است، خاطرنشان کرد: یکسری مسایل حقوقی وجود دارد که در عقد قرارداد با طرف قرارداد باید دقت شود و ضمانت اجرای کار را بیشتر کند که این امر در نشست‌هایی با فرماندار پیگیری می‌شود.

وانوایی از احداث سوئیت‌های مدرن در منطقه سیاه‌داران تالش خبر داد و گفت: با توجه به منطقه گردشگری سیاه‌داران، امسال ساخت این سوئیت‌ها آغاز می‌شود.

وی ساخت هتل و نصب وسایل تفریحی مانند چرخ‌و‌فلک و… را از برنامه‌های دیگر شورا و شهرداری تالش در سیاه‌داران عنوان کرد و یادآور شد: بخشی از فضای موردنظر مانند پارک جنگلی گیسوم به مزایده گذاشته شده و به‌زودی مدیریت آنها معرفی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش واگذاری منطقه تفریحی قروق و سیاه‌داران تالش و … را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های تفریحی و گردشگری با شرکت توسعه عمران انجام می‌شود و نفع آن برای مردم است.

وی انتخاب معاون توانمند شهرداری را در دستور کار شهردار دانست و متذکر شد: به‌زودی شهردار معاون جدید خود را معارفه می‌کند تا بتوانیم بخش خدمات اداری را بیشتر رونق دهیم.
/فارس

Share