دیدار رییس دانشگاه آزاد واحد رودسر با فرماندار املش

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مهدی جعفری فرماندار املش با دکتر کاظم پور رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش و معاونین ایشان دیدار و گفتگو نمود. فرماندار املش در این دیدار ضمن تبریک ایام شعبانیه و همچنین به جهت تدبیر دولت محترم تدبیر و امید در همه عرصه ها خصوصا عرصه […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مهدی جعفری فرماندار املش با دکتر کاظم پور رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش و معاونین ایشان دیدار و گفتگو نمود.

bhvzfew2فرماندار املش در این دیدار ضمن تبریک ایام شعبانیه و همچنین به جهت تدبیر دولت محترم تدبیر و امید در همه عرصه ها خصوصا عرصه دیپلماسی و بین المللی و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، اظهار داشت: داشنگاه ها خصوصا دانشگاه آزاد در سطح جامعه ما منشأ خیرات و برکات زیادی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و غیره بوده و هست. لذا از اولویت های مهم کاری ما هم توجه به فرهنگ و مراکز دانشگاهی و فرهنگی است.
دکتر جعفری در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی دانشگاه ها می توانند منشاء و مبنای بیشتر امور اداری خصوصا در ادارات خدمات رسان به اقشار آسیب پذیر جامعه باشند. لذا با انجام کار های پژوهشی، علمی و آموزش و تربیت نیروی متخصص مورد نیاز این ادارات ضمن فزاهم نمودن زمینه ارائه خدمات مطلوبتر به مردم خلع نیروی مورد نیاز آنها را پر نموده و در مباحث اشتغالزایی نیز گام های مؤثری بردارند.
مقام عالی دولت در پایان با اشاره به اینکه در دانشگاه ها تأکید ما بر اقتصاد دانش بنیان است؛ بیان داشت: دانشگاه ها باید نیاز های علمی و کارشناسی مراکز صنعتی، اداری و خدماتی را فراهم آورد و در عصر تکنولوژی اقتصاد دانش بنیان در اولویت برنامه های کشور های توسعه یافته قرار دارد؛ همه مسئولین دانشگاه ها با همدلی و هم زبانی که مد نظر مقام معظم رهبری است باید با همراهی، همگرایی و هم پوشانی و با برگزاری نشست های فصلی در جهت رشد و توسعه علمی و فرهنگی شهرستان تلاش نمایند.
گفتنی است در پایان این دیدار آقای دکتر کاظم پور رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحدرودسر نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه فرماندار محترم به مسائل آموزشی، فرهنگی و دانشگاه ها، به بیان اهم برنامه های آموزشی، فرهنگی، علمی و عمرانی در سال آینده و همچنین فعالیت های انجام شده در سال گذشته پرداختند.
iwm2mb1c

Share