رهنما بار دیگر حضور در انتخابات را تکذیب کرد

در ورزشگاه بزرگ شدم ، می خواهم در ورزشگاهها بمانم و در یک ورزشگاه بمیرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود رهنما گفت: من روستازاده ای هستم که در ورزش تخصصی خودم ( کاراته ) در حوزه قهرمانی و مربیگری به عالیترین سطح رسیدم و در ورزشگاه بزرگ شدم ، می خواهم در ورزشگاهها بمانم و در یک ورزشگاه بمیرم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ورزش وجوانان گیلان پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی درگفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان گفت : ورزش و فعالیت چه در رشته تخصصی خودم و چه در حوزه مدیریتی آن، برایم بسیار بسیار مقدس است و آنرا با سیاست و کارهای سیاسی عوض نمی کنم .

rahnama_6574مسعود رهنما افزود : من روستازاده ای هستم که در ورزش تخصصی خودم ( کاراته ) در حوزه قهرمانی و مربیگری به عالیترین سطح رسیدم و در ورزشگاه بزرگ شدم ، می خواهم در ورزشگاهها بمانم و در یک ورزشگاه بمیرم .

وی با اشاره باینکه با آرمانها و ایده آل هایمان در تمامی بخشهای ورزشی در استان فاصله داریم گفت : عشق و آرزویم دستیابی به آرمانها و پایان دادن به حسرت کسب مدال توسط یک گیلانی در المپیک است و نگاهی به سیاست و انتخابات ندارم !

سرمربی سابق تیمهای ملی کاراته ایران گفت : بدعت ناپسند چند ساله اخیر برخی مدیران که ضرورت کار و پشت میز نشینی باعث فاصله بین مردم و مسئولین شده است را سبب تکرار این موضوع دانست که رهنما آماده کارزار انتخابات شده است ،در حالیکه حضورم در تمامی میادین ورزشی و دربین مردم جنبه خدمت دارد نه سیاست .

وی با اشاره به سیل ارومیه در دوره تصدی  گری شهید باکری در شهرداری ارومیه و مردمی بودن این شهید گفت : به نظرم حضور در میان مردم مشی  و سیره شهدا است و از آنجایی که درتمامی رویدادهای ورزشی و در وسط تماشاگران حضور دارم برای برخی مدیران و یا دوستان  شبهه ای بوجود آورده که کار سیاسی می کنم .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : اخیراً پس از جلسه ساماندهی وضعیت ملوان ساعت ۴ بامداد به منزل رسیدم وگاهی اتفاق می افتد جمعه ها در سه شهرستان حضور می یابم چون همه زندگی من ورزش است ، میز خدمتم تغییر خواهد کرد امام تمریناتم ، ورزشگاهها و میادین ورزشی را رها نخواهم کرد.

مسعودرهنما با تعجب از این همه سیاسی کاری  و فشار در ورزش گفت : اصلاً قبول ندارم که امکاناتمان در کشور و گیلان کم است ، اگر امکانات حرف اول را می زد بر اساس سرانه ورزشی گیلان که در رتبه ۲۳ کشور هستیم، نمی توانستیم رتبه چهارم ورزش کشور را بدست آوریم .

وی افزود: ورزش باید سبب همبستگی ملی ، نشاط ، شادابی و توسعه باشد نه پرخاشگری و تشدید حساسیت های کاذب بین شهری که ضرر و زیانهای جبران ناپذیر اجتماعی و فرهنگی را رقم خواهد زد.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت : خدا را شکر می کنم دو مسئول مستقیم من ، استاندار فرهیخته و کارآمد گیلان و وزیر مدبر و دانشمند ورزش لطف دارند و در رسیدن به اهدافم تشویق و کمکم می کنند.

وی در پایان از حمایتهای نمایندگان مجلس در گیلان ، دستگاههای نظارتی و خصوصاً عنایت نماینده معزز ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت که در راه پیشرفت ، توسعه و تعالی ورزش کمک شایانی کردند، تشکر و قدردانی کرد.

Share